TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
24-5-2011 11:27:26
Hoi Brenda, Als ik dit lees, herken ik mezelf een paar maanden geleden. Ik heb ook een jurk in wilde zijde, met enkele plooitjes aan de voorkant, strapless, gebroken wit, zonder tralala's... alle jurken die ik paste vond ik teveel rommel aan... Maar omdat ik ze toch ietsje specialer en persoonlijk wilde maken, heb ik ervoor gekozen om in de winkel daar toch iets van versiering op te laten zetten (het voordeel is dan dat je kan kiezen wat voor versiering, hoeveel, welke steentjes/pareltjes, etc. Als je wilt, stuur ik je een e-mail met een foto van mijn jurk en met een foto van de versiering die ze in de winkel er op gaan zetten. Geef me dan gewoon jouw e-mail adres... Voor mijn juweeltjes ben ik dan ook op zoek naar iets simpels, met pareltjes, niet teveen bling bling :-) Het is heel normaal dat je twijfelt, maar als je bij die ene jurk zo'n goed gevoel had, moet je nu niet meet van gedacht veranderen vind ik. Aanpassen kan ook nog altijd :-) Groetjes, Filipa
|
|
Penny
20-7-2011
|
24-5-2011 11:58:59
Hoi,
mijn kleed is ook heel simpel wit.
Ik heb op 1 van mijn bandjes een grote bloem zitten en meer niet.
Wil je gerust een foto doorsturen :-)
Voor mijn juwelen "leen" ik van mijn vriendin een ketting met een strashartje aan en bijpassende oorbellen.
Wij hebben die gekozen bij Victoria juwelen die doen thuis demostratie's.
We hadden dezelfde smaak en zij heeft ze gekocht en ik leen ze. Het was stom om ze 2 keer te kopen :))
Succes met de zoektocht
en als die klik er is met je kleed niet twijfelen.
Als ik het mijne aandeed was het idd de klik en tranen in de ogen van dit is hem!
Hoe simpel hij ook mag zijn :--)
|
|
ilse
7-8-2010
|
24-5-2011 12:23:22
De klik was er en er bestaat naar mijn mening niet zoiets als een te simpel kleed. Komt dus dik in orde meid
Ik had ook een heel eenvoudig kleed, strapless... enige versiering was een bloem op mijn top maar zelfs zonder die bloem had het ook heel mooi geweest.
Je zit ook nog met je bruidsboeket als "versiering" hé en uiteraard die bruidegom aan je arm niet vergeten... haha..
Voor de juwelen hangt het een beetje van je smaak af maar eigenlijk kan volgens mij alles, van heel simpel tot veel blingbling.
|
|
Anke
1-7-2011
|
24-5-2011 12:45:28
Hoi,
Ik heb mijn juweeltjes laten ontwerpen door een dame uit Oud-Turnhout. Ze heeft iets gemaakt met de kleuren van mijn kleed, met bijpassende oorbellen en armband. Ze houdt ook rekening met je budget!
Onze trouwringen komen ook van daar en ik ben super tevreden!
Haar website: www.juweelontwerpster.be
Groetjes, Anke
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
24-5-2011 13:08:36
Geen paniek, less is more!! Mijn kleed is ook niet met bling bling, geen parels, geen gedoe, geen bloem. Mijn juwelen zijn ook niet bombastisch of speciaal, heel sober, maar dat gaat het net mooi maken (hoop ik).
Komt goed, komt goed!
groetjes
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
24-5-2011 14:04:24
Ben ook van die mening Lieselot (less is more).
Wij zijn gehuwd sinds 7 mei (een zalige dag om nooit te vergeten)
Ik had bij ons huwelijk juwelen gekocht van Swarovski (armband en oorbellen). Een halsketting (horend bij de oorbellen) had ik liggen, maar ik vond het teveel van het goede en heb die de dag van ons huwelijk niet gedragen.
Mijn kleed was eenvoudig en blauw. Ik heb ook getwijfeld, maar je moet gewoon je gevoel volgen. De dag zelf straal je gewoon van geluk. Ik voelde mij in elk geval héél mooi (en dat is me ook talloze malen gezegd)
Je zult prachtig zijn in je jurk Brenda (geen zorgen maken dus)
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.
|
|
Melodie
4-6-2011
|
24-5-2011 15:22:10
Gewoon doen waar jij je goed in voelt! Geloof me, dat straalt af bij de mensen hoor! Als jij je ongemakkelijk voelt, zien mensen dit. En als jij je fantastisch voelt, zal dit zeker opgemerkt worden.
Ikzelf ben wel iemand die van tierlantijtjes houdt, maar een collega van mij niet. Haar jurk bij haar huwelijk paste werkelijk perfect bij haar, maar zou mij niet staan. En andersom zou ook waar zijn. Het een is zeker niet beter als het ander hoor, maar elk van ons heeft zijn eigen karakter en dat typeert zich in de kledij hé ;-)
zeker bij je eerste gedacht blijven en niet twijfelen! Wat je juwelen betreft, ken je soms niemand die zelf juwelen maakt? Ik heb bij de trouw voor de wet een nichtje een ketting laten maken bij mijn kleedje. Was heel leuk! Ik ben zelf met haar de kralen gaan kiezen, we kregen een superbediening in het kralenwinkeltje en voor prikje van wat je in sommige juwelenwinkels betaald.
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
24-5-2011 15:33:08
Ja, efkes ter verduidelijking: die "Less is more", die telt voor mij, hé! Idd, ieder zijn karakter en stijl, en manier om dat te tonen... 'k Wil hier niemand voor het hoofd stoten, bij anderen kan ik bling bling ook heel mooi vinden!
Maar als simpel iets is waar je in eerste instantie voor gaat, wil dat zeggen dat je goed gekozen hebt. Je eerste gedacht is meestal het goeie.
|
|
sarah
17-12-2011
|
24-5-2011 15:53:07
Hallo Brenda, absoluut geen paniek hebben , ik heb een jurk in mikado zijde zonder enige versiering .Geen strass;geen parels, geen bloemen enkel het gebruik van stof die in mijn inziens de jurk prachtig maakt. Van juwelen heb iets laten maken bij Elke Van Herck in Herentals. Echt een aanrader ze luistert echt naar je en verplicht zelfs niet tot aankoop als het uiteindelijke resultaat niet naar je zin is.Heb voor het avondfeest een halssnoer laten maken in zoetwaterparels en zeer eenvoudige oorbelletjes in bergkristal. Het halssnoer ga ik zelfs door de dag niet aandoen. Voor het bruidsboeket wil ik wel voor kleur gaan ! Bij een sobere jurk gaat dat perfect. Ben ook van het principe less is more , maar iedereen heeft zijn eigen stijl. Als je wilt wil ik je mijn jurk ook eens doorsturen
|
|
Ine
|
24-5-2011 22:54:42
Aangezien je jurk heel eenvoudig is, kan je iets speciaal doen met je kapsel of je ketting. Dit moet niet, maar het kan dan wel. Indien je de klik voelde, moet je daar nu niet aan twijfelen! Dat komt zeker in orde. Ideetje is een mooie bloem in je haar of rond je nek. Veel succes
|
|
Greet
15-7-2011
|
24-5-2011 23:25:31
Hey meid, geen paniek, je moet vooral jouw gevoel volgen want het is voor een groot stuk ook de uitstraling die het hem doet, en in een jurk die bij jouw waw oproept zal je er stralend uitzien! Ik heb ook een zeer eenvoudig kleed, en in de bruidswinkel stelden ze me daar een ketting bij voor en dat was er recht op. De ketting maakt het kleed echt af. En ik ga misschien nog voor een fijn detail in mijn haar want heb een eenvoudig kort kapsel. :) Groetjes Greet
|
|
Brenda
10-9-2011
|
24-5-2011 23:41:33
bedankt allemaal.
voor de foto's (ik heb jullie allemaal antwoordje gestuurd) en voor de juweeltips.
ik had er inderdaad op een of andere manier niet bij stilgestaan dat je met juwelen en een mooi bruidsboeket nog heel veel aan die look kunt veranderen dus dat wordt de opdracht van de komende weken.
groetjes
brenda
|
|
Tino
|
29-5-2011 20:13:59
Beste Brenda, wij hebben een winkel met een héél uitgebreide keuze aan fantasie-juwelen en trouwjuwelen (ook trouwringen). Dus als je wil kan je geheel vrijblijvend even langskomen (ook op afspraak). Wij hebben ook een pashokje, dan kan je je trouwkleed meebrengen als dit al af is, of anders kan je bij ons na betalen van een waarborg ook een aantal juweeltjes meenemen naar je volgende pasbeurt. Kijk anders even op onze website http://www.aura-online.be/bruidsjuwelen.php of geef ons een belletje 052 520 980 nog veel succes met je zoektocht Ellen - AURA
|
|
Sofie
16-9-2011
|
23-6-2011 12:28:13
Zeker eens kijken via goolge naar Sandy's cartas. Via kapaza kan je juwelen bij haar bestellen. Ik heb zelf een Swarovski set gekocht voor maar € 50. Ooringen, halsketting en armband. Zeer mooie prijs. Ze verschillende soorten juwelen, zowel met steentjes en diamantjes als zonder. Zeker eens bekijken. Sandy's carats!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|