Terug naar overzicht
Hoi Vanessa,Ik woon nu sinds anderhalfjaar in oostende dus hoeveel het voor de wet is dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het hier in Oostende erg duur is om op een zaterdag voor de wet te trouwen.Wij trouwen in de Heilige Maria Moeder Gods kerk en daar betalen we 244 euro voor de kerk. Er ligt enkel een rode loper binnen. Die voor buiten moeten we zelf voor kijken.Hopelijk ben je hier iets mee!Mag ik je nog vragen waar het feest van jullie doorgaat en van welk merk je kleed is. Wie jullie fotograaf en DJ is?Weet dat wel eens graag van streekgenoten.DoeiDebra11/08/06
Hey Debra,Scheelt de prijs van de kerk ook per uur?? Hoe laat trouwen jullie in de kerk? Voorlopig is trouwen voor gemeentehuis in beernem nog gratis maar in 2007 verandert bestuur en dat zou kunnen wijzigen...Onze trouw is pas in 2007 dus ik weet nog niet voor mijn kleed, ik zie graag iets klassiek maar dat kan veranderen, denk dat ik het zal laten maken bij veronique..Jij?Onze feest is in Eeklo, zaal Mimosa, fotograaf Vergauwe ook van Eeklo..De DJ zijn we nog niet volledig uit...Vele groetjes en wie weet kom ik wel eens kijken op 11/08.Groetjes,Vanessa14/07/2007