Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tegenvaller pfff -- nieuwe planning nodig :(

24-5-2011 11:54:03
Dag dames!

Ik kreeg vandaag telefoon van de aannemer... met de boodschap dat het huis niet zal klaar zijn voor onze trouw!
Nochtans heeft hij altijd gezegd dat het zeker voor de trouw klaar ging zijn ... eerst begin april, dan begin mei, dan begin juni... ik kreeg het op mijn heupen en stuurde een mailtje met de boodschap dat ik zekerheid wou.
EINDELIJK is hij eerlijk geweest en was de boodschap die ik vandaag kreeg: "het zal voor na den trouw zijn"

Ik had er mij wel aan verwacht, maar toch ben ik er slechtgezind over. Op de kaartjes van de suite staat er afspraak aan ons nieuw adres! Nu moet de planning helemaal veranderen! Wij wonen in Gent en verhuizen naar Flobecq, daar trouwen we ook voor de wet en kerk. Dus we hebben nu verschillende keuzes:
* We slapen thuis, staan extra vroeg op (45min rijden)
* We slapen bij mijn ouders
* We slapen bij zijn ouders

Och man, ik ben er echt niet blij over... ik vroeg dan ook wanneer het huis dan wel afgewerkt zou zijn en hij zei: kweet het niet goed... eind juni, begin juli, kan ook half juli zijn.
Man, ik heb die mens al 100 keer uitgelegd dat wij met een huurcontract zitten! Gelukkig hebben wij ons huurcontract nog tot eind juli en niet zoals we eerst gingen doen tot eind juni...

Sorry voor mijn gezaag, ik moest dit gewoon even kwijt!

Liselotte

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 841

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik24-5-2011 12:01:25

Och Lieselotte, dat is allesbehalve leuk zeg!
Ik zou ook nogal gefrustreerd zijn hoor. Ze beloven iets en komen het dan niet na! Om de kriebels van de krijgen!

Gelukkig heb je nog enkele opties hé. Ik zou eens goed met jullie ouders praten over waar je de suite zal laten toekomen. Geen nood, voor alles is een oplossing:-)

Veel succes en laat het (hoe moeilijk dat ook is) niet teveel aan je hartje komen!

groetjes

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 12:09:17

Amai, frustrerend als je plots andere oplossingen moet gaan zoeken door de laksheid van anderen... Jammer genoeg zijn de meeste aannemers niet zo stipt als ze zeggen, maar het zal jou maar overkomen hé op zo'n moment?!

Ik zou eerlijk gezegd de dag zelf niet meer met de stress van tijd willen zitten... Op jullie weg van Gent naar Flobecq kan altijd een tegenvaller zijn (ongeval van derden, platte band, etc.). Als jullie ouders beetje dichter bij Flobecq wonen of in Flobecq zelf, dan zou ik voor die oplossing gaan hoor om daar te slapen!

Zal jullie huis nog niet ver genoeg afgewerkt zijn om er toch iedereen te laten aankomen? Anders zullen de ouders jullie wel uit de nood helpen natuurlijk!

Ik weet het, het is verre van leuk, maar probeer je vreugde er niet te veel door te laten wegduwen. Nieuwe planning, nieuwe perspectieven :-).

Veel succes!

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 12:41:05

Oei da's geen leuk nieuws. Wij zijn ook aan het bouwen, de eerste week van juli zouden we moeten verhuizen. Tot nu toe loopt alles volgens planning dus we hebben geluk. We hebben wel voor de zekerheid met de suite bij mijn ouders thuis afgesproken omdat we niet 100% zeker waren of het af ging zijn.

Misschien toch bij je ouders ofzo afspreken?

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 16:11:19

Ooh nee, je kijkt er dan zo naar uit dat je huisje af zou zijn tegen de grote dag en dan moeten ze je teleurstellen. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 16:17:26

De mama gebeld :)!
Die vind het helemaal niet erg dat we bij haar thuis de ontvangst van de suite zouden doen.
Ze vindt het zelf leuk... en toen begon het plots: "dan zou ik beter dat nog schilderen, dat in orde brengen, ahja, tmoet er toch mooi uit zien op de foto's" was de reactie :)
Ze is direct beginnen plannen... mijn neef heeft een tuinbouwbedrijf en die belt ze meteen om te vragen of hij misschien een mooie olijfboom heeft staan om op het terras te zetten, mama's toch :)

Over de slaapplaats zien we nog... ik wou samen met mijn vriend in ons huisje slapen... maarja nu dat zijn mama gaat horen dat we dat niet gaan doen, gaat ze misschien liever hebben dat hij daar blijft slapen en ik thuis... dus dat wordt weer bespreken!

Het eerste wat we moeten doen is iedereen in de suite contacteren dat het ergens anders is... zoveel scheelt het niet... maar 5minuutjes, maar het is toch weer een verandering :)

Het enige positieve: onze vrienden en familie kunnen zeker niet in ons huis om kattenkwaad uit te halen, haha :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...