Terug naar overzicht
http://www.dafont.com/top.php Kies op deze pagina je lettertype uit die je wilt, download naar je computer. Ga naar START --> Configuratiescherm --> Lettertype Dan kom je in een document waar er overal letterypes instaan Ga naar Bestand --> nieuw lettertype installeren - selecteer het lettertype dat je gedownload hebt, en dan toevoegen (of is het ok?) en klaar is kees En dan zou het ook in word moeten werken :)
Hey Ineke, het lettertype gebruikt voor Inge en Vincent heet "Vivaldi". Ik wil dit graag voor je maken en je doorzenden, mits je op mijn profielicoon een berichtje zendt met een mailadresje waar het naartoe moet.
@ Liselotte: bedankt voor de tip! Ik ga zeker eens proberen! Dit kan later ook nog goed van pas komen. @ Fredie: ik heb je een mailtje gestuurd
Hey Ineke, ik heb me even snel geamuseerd. Het lettertype hett Vivaldi en was makkelijk te vinden (ik had het al staan op m'n computer).Hier een afbeelding die je kan opslaan en dan invoegen op je voorpagina. http://angellexi.woelmuis.nl/Ineke%20en%20Sven.png Veel plezier ermee! PS, als hij nog wat aangepast moet worden of je er een kleur in wil laat het dan even weten, ik sla 'm momenteel zo nog even op.
Hey, Dit kan ik ook goed gebruiken! ;-) bedankt Liselotte voor de Tip en bedankt Ineke voor de topic! @Liselotte: Nu is het gelukt om te download, maar vindt het niet terug in word ? Groetjes,
Hbe het gevonden!
Hey Ineke hoe is je vrijgezellen geweest dit weekend? groetjes
@ Lies: Dat ziet er geweldig uit! Heel hard bedankt!!!! Amai, ik wist niet dat ik zo snel geholpen ging zijn . Over het kleurtje ga ik nog eens nadenken, want ik weet nog niet of ik een gekleurd papier ga nemen, maar waarschijnlijk wel... @ iedereen: Zou ik er ook nog iets moeten opzetten van "huwelijksviering" en de naam van de kerk of doen jullie dit niet?
Hey Lies, zou je dit voor mij ook eens kunnen doen? Ben hier echt een leek in dit soort dingen. An & Yves (10/09/2011) mijn email-adres: an2011@hotmail.be Alvast bedankt hé!!
@Lies het lettertype heb ik hier ook idd staan,maar hoe krijg jij de namen in de & verwerkt?want heb dit eens zitten uitproberen maar dit lukt me niet :-s
@ inge: Ik denk met tekstvakken werken, dan zou het normaal moeten lukken