Terug naar overzicht
Hey,wij hebben afgelopen vrijdag ons huwelijksfeest gevierd in feestzaal 't Driesent in Diepenbeek. Dit was echt een droom!!! Een supermooie en stijlvolle feestzaal met enorm grote tuin ( met vijver, speeltuintje, ...) Alles is tot in de puntjes geregeld, echt niet te doen. Je hebt daar een kamertje boven de feestzaal waar je even kan ontsnappen aan het volk. Het eten is ongelofelijk lekker. afhankelijk van welke menu je kiest natuurlijk; en het dessertbuffet daar zijn geen woorden voor: er is geen enkel dessertje wat je kunt indenken wat er niet bij is ...Ik heb van iedereen super goede commentaar gekregen, dat dit het beste en mooiste feest is waar ze ooit naartoe geweest zijn.Echt mijn mond blijft ervan overlopen!!!Je vind wat meer info op www.bartclaes.be en dan klikken op de feestzaal 'driesent.Ze hebben ook nog andere feestzalen in limburg maar deze vond ik het allermooist.Allé veel kiesplezier.Groetjes,Silvia (& Rico)PS: onze foto staat vandaag in de goednieuwskrant bij het belang van limburg.
hallo,Wij doen ons feest in het Berkenhof in Bierbeek (langs E40, net buiten Leuven).Is een heel mooie locatie en alles is piekfijn verzorgt. We hebben er al veel goeds over gehoord, en hebben dat ook al gezien als we er zelf waren voor een trouwfeest van vrienden.groetjes en succes met je zoektocht!Sofie14.08.2006
hoi,wij geven ons feest in de Venkel in Kortenberg.Van veel mensen hebben we gehoord dat het eten heel lekker en verfijnd is en de service zeer goed.Je belt best eens,dan mailen ze je de menu's door.je kan es kijken op www.devenkel.be groetjesSarah15/07/06
Hallo, wij zijn beiden afkomstig van noord-limburg (neerpelt-bocholt). Onze familie woont ook grotendeels daar maar wij wonen momenteel in Oud-Heverlee bij Leuven. Wij doen ons feest in Park Hoge Kempen in Neeroeteren. Ook zijn we gaan kijken in het Dennenhof in Bokrijk. Dat was ook een hele mooie zaal. En in beide zalen zijn verschillende mogelijkheden op het gebied van buffetten en dergelijke.groetjes,marjolijn