Terug naar overzicht
een hele dikke proficiat jullie ware heel mooi :-) geniet van de wittebroodsweken
hey chris, toen ik de foto's zag kwam er spontaan een glimlach op mijn gezicht. Ik ben in hetzelfde kleed als jou getrouwd. Ik vond dit ook een magisch mooi kleed. Echt super mooie foto's. Tof dat je alleen maar positieve reacties kreeg op je keuze voor zwart en wit! Geniet van de wittebroodswekend!Kirsten
dankjewel xxx
@ Kirsten : leuk om te horen dat er nog mensen voor dit kleed gekozen hebben ... bij ons was alles dan ook in het zwart met wit (decoratie, tafelbekleding ,...)
Van harte gefeliciteerd en nog een mooie weg te gaan samen !
Heel erg feliciteerd met jullie trouw en geniet ervan als kersvers paar!!!! xxxx
Je had een prachtig kleed, zelf zou ik voor zo kleedje willen gegaan hebben maar ik had aan mijn ventje 1 ding moeten beloven geen zwart... Geniet maar van mevrouw zijn..
hey, Inderdaad heel leuk jou kleed, geniet nog van elkaar en veel geluk samen.Groetjes Ellen
Heel mooi kleed!! dikke proficiat en geniet van je zwangerschap!!
Een dikke proficiat en geniet van elkaar en van dat nieuwe leven in je buikje!
Héél mooi! Proficiat!!!
Mooi kleed! Proficiat!! Geniet van het getrouwde leven en vooral van elkaar!
wow! keischoon!proficiat
mooie fotokes en jullie zagen er prachtig uit mooi bruidsjurk ze ,ik wens jullie heel veel geluk toe grtz nanske
prachtig kleed! Veel geluk samen
proficiat!:) met je wittebroodsweken én dat kleine wondertje in je buik, natuurlijk.
Een hele dikke proficiat hé! Jullie zien er allebei stralend uit! Een hele dikke proficiat met de zwangerschap en geniet nog van jullie honeymoon!!!!
bedankt voor alle leuke reacties ! en aan degene die nog wachten op hun grote dag ; 1 tip : geniet ervan, het gaat zo snel voorbij en je mist het daarna enorm ... kon ik het nog maar eens overdoen :)
Dikke proficiat en supermooi kleed! Geniet nog verder van elkaar...
Prachtig kleed echt waar! Geniet van jullie toekomst samen en vooral van het extra lid dat erbij gaat komen ;-) Groetjes!