Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

middernachtsnack?

24-5-2011 16:55:34
Hoi iedereen,

geven jullie jullie gasten een middernachtsnack? wij wouden dit graag doen, maar nu hebben de schoonouders 6 extra gasten uitgenodigd (voor in totaal een feest van maar 70 man, nu dus 76). En zullen hierdoor vrees ik ons middernachtbuffetje moeten laten vallen :-(
vind het echt jammer want vond dit wel een hele leuke touch (na een zittend diner een wat vlotter middernachtbuffet met kleine pizza's en croque monsieurs). Het buffetje kwam op tien euro per persoon, maar ja x 76 wordt dit toch wel een groot bedrag hé. Het avondeten op zich is al heel kostelijk...

Geven jullie nog iets na het avondmaal? Indien ja, wat?

bedankt voor het advies.
groetjes van een bruidje die net haar middernachtsnack aan haar voorbij ziet vliegen (en geloof me, na al die maanden van dieet klonk die pizza en croque monsieur me goed in de oren  :-) 

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1876

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:02:25

Dag Melodie,

Ik snap je hoor ivm met die snack. Ik ben ook iemand die rap denkt, zal het wel genoeg zijn en idd is het een leuke extra achteraf en met een nonchalante sfeer. Maar gaat het na een diner, dan niet wat te veel zijn.
Ik weet niet of je een dessertenbuffet hebt, want die laten ze dikwijls nog tijdje staan. Wij hebben een desserten - en kaasbuffet, zo kan iedereen toch nog een broodje (verschillende keuzes), met soorten kaas eten.
Of misschien 1 van de twee nemen, of de pizza of de croques?
Dieten, pff kan er van mee spreken, ikkijk nu al uit naar 13/08 , mmmm terug lekker eten haha ...
Grtjs

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:07:08

Hey,

Misschien een raar vraagje, maar als je schoonouders die 6 personen er per sé bij willen, betalen zij dan niet voor hun? Zo wordt dat toch bij ons gedaan;

Wij hebben een viergangenmenu (geen buffeten) en geven nog een middernachtsnack, broodjes en een kaasschotel. Zodat sommigen toch na al het drinken nog iets kunnen eten en dan kunnen ze nadien nog wat drinken ;)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:08:02

Hoi Melodie,

Wij doen geen middernacht snack. Maar ons feest is iets anders ingedeeld dan het traditionele, we geven s' middags voor ca. 30 man een uitgebreide menu gastronomique (6 gangen) en om 19u30 wordt de rest van de groep verwacht (nog ca. 60 personen), dus in totaal zullen we s' avonds met een 90 tal personen zitten. Om 20u doen wij de bruidstaart, openingsdans en dan wordt er een dessertenbuffet geserveerd :-)
Maar bij ons gaat het rond 01uur gedaan zijn, dan sluit de bar ook in Wurfeld :-)

Misschien kan je het nog zo regelen dat jullie een menu nemen met een klein dessertje zodat achteraf een dessertenbuffet gegeven wordt (en misschien is dit dan voordeliger)? Veel moet je ook niet voorzien denk ik na een eten met alles erop en eraan aan tafel... ik denk dat de meesten al blij zullen zijn met een kleine zoetigheid en een glaasje (of 2) van een lekker drankje ;-)

Als je wat hulp kan gebruiken voor je grote dag, laat het weten eh! Lukt het allemaal een beetje?

Groetjes,
Filipa

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:20:39

Wij hebben ook geen snack meer, maar ons dessertenbuffet blijft wel de hele nacht staan voor wie nog een hongertje heeft.

Groetjes,
Celesta

ann
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:23:09

Wij hebben dat wel, kleine puntfrietzakjes :-)

lies
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:23:32

Wij hebben een desserten -en kaasbuffet dat tot 02u 's nachts zal blijven staan... een goedkopere oplossing moet zeker haalbaar zijn!

xxx

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:24:55

oh ja, als je middernachtsnack neemt hoef je dit niet voor het volle aantal personen te nemen hebben ze tegen ons gezegd.
Voor een derde van de personen is normaal goed genoeg, dus dit drukt de kosten ook wat.

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 17:59:27

wij hebben nog niks besproken met de traiteur, maar ik denk dat wij misschien wel frietjes gaan voorzien. Ons eten gaat niet superuitgebreid zijn, en denk dat dat wel smaakt na een paar uurtjes dansen... :) En zal goedkoper uitkomen dan een buffet, hé.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik24-5-2011 18:06:29

Wat eet je als hoofdgerecht?
Wij hebben BBQ en het vlees dat niet op is willen wij terug rond laten gaan rond 12 uur - half 1. Ook het brood dat over is kan dan nog worden opgegeten!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-5-2011 18:43:26

Wij lieten ook het dessertenbuffet gewoon staan...
Maar je stopt normaal gezien pas met eten rond +/- 22u30-23u. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een uur later alweer honger zou krijgen...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 18:45:20

Wij hebben een huwelijkstaart en ijskarretje rond 22.30u denk ik en dat blijft ook heel de avond staan...

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik24-5-2011 19:40:51

Wij hebben een lopend buffet als eten voorzien en na het dessertenbuffet word dit buffer opnieuw aangeboden tijdens het dansfeest tot 04u 's nachts. dit zit bij in te prijs per persoon die wij betalen voor het eten. Ook heb ik er wat sandwiches bijgevraagd en dit kost mij 70 euro meer voor 120 sandwiches... vind ik wel redelijk :-)

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 20:00:45

wij geven een barbecuereceptie en een uitgebreid dessertenbuffet. Dit blijft staan gedurende de nacht en dan komen er ook nog mini-sandwiches bij. We zijn met ongeveer 15O gasten en voor de sandwiches heeft de zaal maar voor 75 personen gerekend, de helft dus ...

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 20:13:29

Wij hebben ons dessertenbuffet gewijzigd naar een gewoon dessert om dan rond 1u nog een frietje te kunnen geven :-)

an
12-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 20:26:19

Wij hebben buffet - ijskoets - dessertenbuffet - frietjes met bitterballetje s nachts :)

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik24-5-2011 21:02:10

Wij gingen ook een middernachtsnack geven, nl. broodjes, maar het dessertbuffet blijft staan tot 3uur... en ik zag op mn nicht haar trouw dat dit echt nog succes had, dus zo doen wij het...

an
26-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 23:22:03

He melodie, Wij geven ook nog broodjes 's nachts. Ik vind het wel een beetje raar dat je door die 6 man meer plots je goesting moet laten vallen... Het is ten slofte een meerkost van 60 euro en denk nu niet dat het net dat is dat je budget de lucht zal laten ingaan.. Dus ik zou zeggen doen.. Zeker als je er naar uit kijkt, Groetjes An

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik27-5-2011 13:56:04

Wij hebben een landenbuffet en de overschot blijft staan. Dus wie nog een hongertje krijgt, rept zich gewoon naar die tafels. Dessert blijft ook staan, dus een middernachtsnack vonden wij een overbodige kost...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...