Terug naar overzicht
zoals een paar berichtjes terug was er iemand en daar had iemand een stoelendans geregeld en diegene die afviel kreeg een opdrachtje om te doel in de komende maanden (vb. met het koppel naar de film gaan, een uitstapje naar zee, koken, feestelijke ontvangst op zaventem na huwelijksreis ...) .dit leek mee echt wel iets tof!!!groejteMieke13/05/06
Hey,ideetjes kan ik je jammer genoeg niet geven, maar ik kan je wel zeggen dat ikzelf het héél tof zou vinden als mijn getuige iets speciaals zou voorbereiden.Groetjes,Lieve
Hallo,ik ben degene die dus de stoelendans gekregen heeft! 't Was echt wel iets tof, maar dan moet je wel zeker zijn dat ouders en goeie vrienden hier willen aan meewerken. M'n mama was er eerst niet voor te vinden, maar die heeft zich dan gewoon snel laten afvallen :-)Voor de winnaar was een fles champagne voorzien. Even de opdrachtjes op een rij?April: m'n papa die ons feestelijk moet afhalen van ZaventemMei: vriend van m'n man die met ons naar de film moetjuni: m'n mama die met mij moet gaan shoppen en een paar zomerkleedjes kopenjuli: m'n man die met mij naar de zee moet om in de go-cars te rijden en een ijsje te etenaugustus: getuige van m'n man die met ons een cocktail moet gaan drinken op een terrasjeseptember: schoonbroer die een mountainbike-tocht voor m'n man moet organiseren (om zijn ondertussen gegroeide buikje kwijt te geraken!)oktober: ouders van de bruidskindjes die met ons (en de kindjes) een halloweentocht moeten doennovember: schoonpapa die ons moet verrassen met een ontbijtmanddecember: vriendin die ons moet helpen met onze kerstversieringjanuari: vriendin die met mij naar de sauna moet (omdat ik altijd kou heb!)februari: vriend van m'n man die met hem moet gaan poolenmaart: wij zijn dan één jaar getrouwd en schoonmama moet ons een lekker dinner klaarmaken.Voila, een hele boterham, maar wel superleuk! De bruid moet niet meedoen, die zet je bij de DJ voor de muziek!Veel succes!Groetjes,Sylviesinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!