Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND ideetjes gezocht!

3-5-2006 9:21:09
Hey!

Voor het trouwfeest van één van mijn beste vriendinnen ben ik nog op zoek naar ideetjes om mijn vriendin en haar man te verrassen op hun avondfeest. Ik ben haar getuige waardoor ik echt iets speciaals zou willen doen. Hebben jullie al leuke dingen meegemaakt op een trouwfeest of wat zouden jullie leuk vinden dat je vrienden zouden doen op je eigen trouwfeest?

groetjes,
ook-een-toekomstig-bruidje-zonder-inspiratie

8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 333

13-5-2006
 Meld misbruik3-5-2006 10:41:16

zoals een paar berichtjes terug was er iemand en daar had iemand een stoelendans geregeld en diegene die afviel kreeg een opdrachtje om te doel in de komende maanden (vb. met het koppel naar de film gaan, een uitstapje naar zee, koken, feestelijke ontvangst op zaventem na huwelijksreis ...) .dit leek mee echt wel iets tof!!!

groejte
Mieke
13/05/06

1-9-2006
 Meld misbruik3-5-2006 12:13:37

Hey,

ideetjes kan ik je jammer genoeg niet geven, maar ik kan je wel zeggen dat ikzelf het héél tof zou vinden als mijn getuige iets speciaals zou voorbereiden.

Groetjes,
Lieve

11-3-2006
 Meld misbruik3-5-2006 13:25:21

Hallo,

ik ben degene die dus de stoelendans gekregen heeft! 't Was echt wel iets tof, maar dan moet je wel zeker zijn dat ouders en goeie vrienden hier willen aan meewerken. M'n mama was er eerst niet voor te vinden, maar die heeft zich dan gewoon snel laten afvallen :-)
Voor de winnaar was een fles champagne voorzien. Even de opdrachtjes op een rij?
April: m'n papa die ons feestelijk moet afhalen van Zaventem
Mei: vriend van m'n man die met ons naar de film moet
juni: m'n mama die met mij moet gaan shoppen en een paar zomerkleedjes kopen
juli: m'n man die met mij naar de zee moet om in de go-cars te rijden en een ijsje te eten
augustus: getuige van m'n man die met ons een cocktail moet gaan drinken op een terrasje
september: schoonbroer die een mountainbike-tocht voor m'n man moet organiseren (om zijn ondertussen gegroeide buikje kwijt te geraken!)
oktober: ouders van de bruidskindjes die met ons (en de kindjes) een halloweentocht moeten doen
november: schoonpapa die ons moet verrassen met een ontbijtmand
december: vriendin die ons moet helpen met onze kerstversiering
januari: vriendin die met mij naar de sauna moet (omdat ik altijd kou heb!)
februari: vriend van m'n man die met hem moet gaan poolen
maart: wij zijn dan één jaar getrouwd en schoonmama moet ons een lekker dinner klaarmaken.
Voila, een hele boterham, maar wel superleuk! De bruid moet niet meedoen, die zet je bij de DJ voor de muziek!

Veel succes!

Groetjes,

Sylvie
sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...