Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele tafelnaam

24-5-2011 18:25:35
Dag iedereen,
Onze D-day nadert en we vinden maar geen inspiratie voor tafelnamen voor ons avondfeest.
Iemand leuke ideetjes?

Sandrine
8-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1252

lies
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 18:46:42

Hoi Sandrine,

wij hebben ook heel erg lang moeten zoeken... vonden ons ding zo niet. Een tip : probeer op zoek te gaan naar iets persoonlijks, typisch voor jullie twee.
Wij zijn allebei kitesurfers en dromen ervan om ooit in het buitenland een B&B op te richten met surfgelegenheid. We hebben dit ook bij ons envelopje/reknr gezet ("Help onze droom waar te maken")
Daarom hebben we nu voor elke takel één van onze "droom"kitespots uitgekozen met een mooie foto van ons beide of apart, inclusief kite natuurlijk ;-)
Het is even zoeken maar echt leuk wanneer je iets typisch voor jullie vindt. Laat je creativiteit dus gerust de vrije loop!

xxx

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik24-5-2011 19:26:09

Hoi

Wij gaan op elke tafel een foto van een helikopter/ vliegtuig plaatsen.
De personen die binnenkomen krijgen dan de naam van het toestel en moeten zoeken.
Mijn vriend is piloot bij defensie. Dus dat was wel makkelijk, aangezien hij ook militair trouw.

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik25-5-2011 9:17:58

namen van filmen waarin trouwen voorkomt. Heb ik vorig jaar bij een collega van mijn vriend gezien, toen die trouwde.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik26-5-2011 0:09:20

Wij nemen spelers van ons favoriete voetbalploeg club brugge wordt dus ons thema,als alles goed loopt en de fotograaf krijgt toestemming zullen een deel van onze foto's genomen worden in het stadion van Club
schoonbroertje hebben we al maar ingelicht want zijn voor anderlecht hahahaha,zie dat ze niet aan tafel willen lol

Chris

Meld misbruik8-6-2011 13:49:42

Hoi Sandrine,

ik probeer voor elke tafel een naam te zoeken die van toepasssing is de op genodigden aan de tafel. dat lukt niet altijd, omdat soms het een te gemengd gezelschap is, maar als het kan, komt het wel heel persoonlijk over.

afin, wie weet kan je er wat mee.

Groetjes en veel geluk

Chris

Detect language » Hungarian

Karo
18-8-2012
 Meld misbruik10-8-2011 10:59:25

Hey Sandrine,

Ik heb al een paar ideetjes opgedaan!
- Snoepjes (je kan dan voor iedereen een klein pakje van die snoepjes voorzien)
- TV series of cartoons
- Pralines (deze kan je ook in een klein doosje meegeven)
- Steden
- Leuke straten van steden die jullie hebben bezocht (de Champs Elysée tafel, de Fifth Avenue tafel,...)

We zijn er zelf nog niet helemaal uit, maar dit zijn wel al leuke dingen, denk ik!

Veel succes!

Groetjes,
Karo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...