Terug naar overzicht
Hallo Sophie, Ik heb daar geen kleed gekocht, wel mijn bruidsschoentjes.Ik zag toen ook hoe een vrouw een kleed aan had, van 250 euro en ik vond dat ze er prachtig uitzag, en je het echt niet zou zeggen dat het zo een goedkoop kleed was....Ik zou zeker eens gaan kijken en wat dingen passen en wie weet vind je je droomjurk daar wel! ;-) Groetjes Tiffanie
Ik vind dat je er heel mooie jurken vindt en voor hetgeen het maar kost, is het zeker de moeite om langs te gaan. Die jurk draag je maar één keer en daarna wss nooit meer, he. Maar voor een hard discount winkel is dit wel goede kwaliteit, ja... Het enige wat ik een nadeel vind is dat de jurken nogal zwaar zijn, hoewel dat niet eigen is aan Tati, ook in België heb je jurken van 10 kg of meer. Wat ik dan weer een groot voordeel vind, is dat je er ook veel andere accessoires vindt (zoals o.m. schoenen, hoeden, wagendecoratie,...) die de "omweg" sowieso de moeite waard maken.
Een collega heeft er haar jurk gekocht, net als de kleren van haar kindjes. Enorm over te spreken, zeker goede kwaliteit voor hetgeen het kost.
de kleren voor kindjes zijn idd ook heel mooi, ik koop het daar voor de kindjes! (volgend jaar natuurlijk)
Bestaat die winkel nog ?