Terug naar overzicht
hier hetzelfde probleem! Mijn schoonzus is kapster en had ook krullen gezet bij mij (wel niet opgestoken). En het hield ook niet lang, nu regende en waaide het die dag wel, maar ik ga maandag toch opnieuw naar haar en iets anders laten proberen! Want uitgezkte krukken lijken zo slordig hè!Groetjes, Isabelle 20/5/06
Hey,ik heb ook lange stijle haren en zou graag een opsteekkapsel met krullen hebben. De kapster zegt dat het geen probleem zou mogen zijn omdat ze die krullen goed vast zal steken. Ze gaat wel met losse stukken werken, maar zal mijn bruidsmeisje tonen hoe ze deze kan vaststeken als ze beginnen uitzakken. Ik moet mijn proefkapsel nog doen, maar denk toch dat ik hiervoor zal gaan!Lieve D.
Ik heb zeer stijl en moeilijk te krullen haar en had op mijn trouwdag een halfopgestoken kapsel met krullen. Gewoon ingebracht met de krultang maar wel een product op dat de krullen langer deed houden. Het resultaat was zeer goed: mijn krullen hebben tot 's nachts gehouden! Maar ik heb dan ook een superkapster!!! Als je eens je email geeft wil ik wel een foto doorsturen!GroetjesElke25/03/2006
Dag Elke,Dankjewel voor je snelle reactie. Mijn email-adres is heidi_vermeulen@hotmail.com.Ik ben benieuwd naar de foto. Kan je me ook zeggen wie jouw kapster was. Als het iemand uit de buurt is (kleine kans wsl) dan zal ik overwegen ook bij haar te gaan.Heidi09-09-2006
Elke, zou je mij eventueel ook een foto kunnen sturen? Ik heb ook nogal "probleemhaar" en was ook aan het denken aan krullen, om het wat dikker te maken.katrien.luytens@telenet.beDankjewel!groetjesKatrien30/9/2006
hey Elke,zou je mij ook eventueel een foto van je kapsel willen doormailen. Ik zou m'n haar ook half willen laten opsteken maar twijfel nog of ik er krullen zou laten inzetten. Ik ben dus nog op zoek naar foto's om wat ideetjes op te doen.alvast bedanktKatleen (25/08/2006)katleen.vanderhulst@belgacom.net
Hey Elke,kan je het ook naar mij opsturen? Ldeduytschaever@hotmail.com.Grappig eigenlijk, hoe er zoveel bruidjes met hetzelfde probleem worstelen...Groetjes,Lieve
Mijn kapster is Kathy van Ka & co in Aalst. Ik probeer zo snel mogelijk een foto door te sturen!GroetjesElke
Hey Elke,Kan je ook een foto naar mij mailen? Ik ben van Erpe, dus ga zeker overwegen om bij jouw kapster langs te gaan!e-mail: KrisenNele@hotmail.comBedankt hé!!!
Hoi,ik zou ook heel erg graag die foto willen zien..Als je het nog niet zat bent...Heb namenlijk ook vreselijk stijl haar en wil het ook een beetje leuk half opstekenGroetjes Jolandajvanasselt@