Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal: Nu kiezen! regio herentals

24-5-2011 19:36:08
Beste,

We zijn veel zalen gaan bekijken.
Onze voorkeur gaat naar Domein Martinus (Halle Zoersel) - De eyck (Kasterlee) - De residentie (Lichtaart) - Maekelhoeve (Veerle)
Kunnen jullie onze helpen door feedback te geven. We moeten deze week de knoop doorhakken.
Positieve en negatieve punten bij elke zaal zijn zeker welkom.

Merci.

Valérie en Stijn

Valérie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1575

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik24-5-2011 19:40:55

Wij trouwen 5 mei 2012 en zijn uiteindelijk uitgekomen bij de Meakelhoeve in Veerle.
Zijn enkele zaken gaan bekijken en zij hadden het beste voorstel.
Wisten ook al dat ze goed zijn want vorig jaar daar ook een trouwfeest meegemaakt en was tot in de puntjes verzorgt.

an
12-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 20:24:56

Wij hebben het Molenhof in Ravels :) Turnhout is dat.

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik24-5-2011 20:32:23

Hoi

Wij trouwen op 16/6/2012 in Domein Martinus: wij hebben voor hen gekozen omdat bij hen voor ons het plaatje echt compleet was:
- mooi zaal met schitterend mooie tuin (waar we een persoonlijke viering in kunnen doen bij goed weer)
- perfecte ligging (niet ver van ons thuis en ook niet voor familie/vrienden). Voor diegene waar het wel wat verder weg is (heb familie die van nederland komen) kunnen allemaal blijven overnachten in hun hotelkamers.
- Super vriendelijke eigenaar die je echt op je gemak stelt: hij nam heel veel tijd voor het beantwoorden van onze vragen, ...
- Zaal wordt ook super gezellig aangekleed (vooral de licht-bar sprak ons heel erg aan) en kan ons groot aantal genodigden aan (wij nodigen 200 man uit).
- Als bruidspaar kan je gratis overnachten in de bruidssuite (wat ook super relax is: als je je tijdens het feest even wilt gaan opfrissen dan kan dat in alle rust en hoeft dat niet in een te kleine wc waar je dan met je kleed helemaal ingefropt zit :D)
- Heb van vrienden/collega's/hier al super veel goede reacties gehoord over het eten (zou naar't schijnt echt helemaal af zijn!)
- Qua prijs zitten zij ook zeker Ok! (niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste)
- ....

Kortom ik heb dus niks slechts te zeggen over Domein Martinus :D..en ik kan al niet wachten tot het 16 juni 2012 is!! De andere zalen hebben wij niet bezocht, dus ik kan ze niet vergelijken (wij zijn nog naar Priorij van Corsendonk, Daemshof in Herentals en Hof ter Smisse in Hoogstraten geweest).

Veel succes met je keuze!

Lieve groetjes
Chantal

An
9-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 22:18:47

Hoi ladies,

Wij trouwen op vrijdag 9 september 2011 en ons feest zal doorgaan in de Maekelhoeve. Wij twijfelden nog tussen Daemshof in Noorderwijk en de Maekelhoeve in Veerle.
Wat ons de knoop heeft doen doorhakken: zeer positieve commentaren van kennissen, vrienden van vrienden en doordat we er zelf aan eens 'gefeest' hebben.

Veel plezier met je zoektocht,
An

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 10:02:38

Wij zullen binnen een dikke week ons feest geven in de Residentie in Lichtaart. Tot hiertoe zijn wij heel tevreden van de vriendfelijke service en de mogelijkheid tot eigen inbreng in de organisatie.

De nacht mag je doorbrengen in de bruidssuite wat zeker een plus is.

Wij hebben de kleinere zaal incl de tuin zodat we bij goed weer (we hopen er echt wel op) de recepties buiten kunnen laten plaatsvinden.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik25-5-2011 10:25:20

Ik ben zelf twee keer naar een feest in Maekelhoeve geweest en dat was telkens perfect in orde. Mooie receptie gehad in de tuin en de kids hebben zich te pletter geamuseerd met dat speeltuig.
De andere locaties ken ik niet.

Carolien
20-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 10:44:09

Hey!

Wij trouwen op 20 juli, feest in Den Eyck.
Een aantal redenen die ons over de streep hebben getrokken:
- prachtige zaal
- zeer vriendelijke ontvangst
- zeer flexibel, we wilden het gastronomisch landbuffet, maar we wilden een aantal landen wisselen, dit was geen enkel probleem (rekening houdend met het budget uiteraard), ook kleine dingen zoals witte chocolade i.p.v. bruine chocolade voor de chocoladefontein, er waren ook een aantal desserten met likeur/alcoholische dranken dat wilden we liever niet, dus maken ze dit zonder drank, etc.
- op 5 km. van ons huis
- mooie tuin, als het goed weer is prachtig om te aperitieven
- All in prijs: welkomstdrank + buffet + dessert + drank tot 4u30 + frietjes om 1u30 + dj + decoratie tafels + decoratie zaal. Dit allemaal in één prijs. Ik vind het wel belangrijk te weten wat je te wachten staat.
- gratis overnachting + ontbijt in hotel Noa, ze zorgen ook voor vervoer om je daar naartoe te brengen
- heel veel goede reacties van vrienden en familie

Ik denk dat je nooit een verkeerde keuze kan maken als je voor Den Eyck kiest.
Over de Maekelhoeve heb ik ook al heel veel goeds gehoord.. maar als ik me niet vergis was dit toch nog iets duurder. We zijn er niet gaan kijken allesinds, dus daar kan ik je niet veel van vertellen.
We zijn in de zomervakantie nog wel naar de Residentie geweest, wij kwamen daar vroeger nogal geregeld. Ik vond het vroeger ook prachtig, ik moet zeggen dat ik nu wel iets minder onder de indruk was. Ik had er nog zo een perfect beeld van in mijn hoofd (uit mijn kindertijd) en dat klopte niet meer helemaal. Het is wel zeer mooi gelegen.
Ik denk dat je met geen van je keuzes echt fout kan gaan.
Heel veel succes allesinds, het is een belangrijke keuze!
Groetjes,
Carolien

joke
2-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 10:46:52

Wij trouwen 2 september in Den Eyck. Gewoon omdat we er een super gevoel bij hebben en al vele positieve ervaringen hebben meegemaakt. Bovendien is het voor ons vlakbij. Tot nu toe lopen de gesprekken over menu, ... echt super. Ze zijn super vriendelijk. Vorige week flesje witte, rode wijn en cava meegekregen. Zo kunnen we eens proeven of we hun huiswijnen nog steeds OK vinden.

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik28-5-2011 15:23:58

Alvast bedankt allemaal.
Wij hebben gekozen.
Onze keuze is domein martinus geworden.
Hopelijk een goede keuze.
Heeft er iemand trouwfoto's die in deze zaal en tuin getrokken zijn?
Zou je mij ze kunnen mailen?

Groetjes.

Valérie (valeke_21@msn.com)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info