Terug naar overzicht
Hoi Tiffanie, Wat leuk dat je je droomringen al gevonden hebt!! Dat van die graveringen zal zeker wel in orde komen!! Seg en waar vinden we die geweldige juwelier die die uitverkoop doet?Kunnen we misschien ook is gaan piepen dan! Groetjes, Hanne
Hey Hanne, In Veurne... Maar deze week houden ze hun laatste week normaal gezien. We twijfelden trouwens tussen die juwelier en een juwelier in Duinkerke, bij Auchan. Bij Auchan in die boetiekjes heb je veel mooie juweliers, en daar hadden ze ook prachtige ringen, die nu aan 25 % korting staan. Ik was vandaag in Auchan en die kortingen zijn nog steeds aan de ganag...
Komt helemaal goed hoor! Bij een foute gravure 'schrapen' ze die gravure eruit, waardoor je ring een fractie dunner wordt, maar daar gaat niemand iets van merken, zeker geen lekenoog :-) Je ziet dan niets meer van de oude gravure! En ik heb genoeg ervaring met foute gravures door mijn verlovingsring, dus trust me ;-) Ik had pech op ander gebied met mn ring waardoor het keer op keer fout was gebeurd, maar dat is echt pech geweest en gaat jou niet overkomen Dus no worries!!!
Hoi Tiffanie, Veurne is toch een beetje ver, wij komen van Herentals.Misschien is Auchan en Duinkerke wel een uitstapje voor tijdens de vakantie!! Dan zijn er misschien geen kortingen meer, maar dan hebben we een leuk dagtripje gemaakt hé!! Geniet nog van de voorbereidingen!! Groetjes Hanne.
Dag Tiffanie, Geen paniek. Wij hebben hetzelfde meegemaakt en er is helemaal niets van te merken. Groetjes, Kathleen