Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen van onze dromen

24-5-2011 21:07:31
Hallo allemaal,

Met nog ruim een jaar te gaan waren wij al volop ringen aan het bekijken, prijzen vergelijken... En we gingen onze ringen in FDO kopen, toen we plots botsten op een juwelier hier dat een totale uitverkoop hield...
Onze droomringen waren daar aanwezig en dan nog in onze maat... Het lot dacht ik!

We hebben ze dus besteld, aan 40% korting, waardoor we dit niet konden laten liggen.
Die juwelier heeft ons zelfs gekoppeld aan een andere zaak voor onze garantie, voor moest er een probleem zijn.

We gingen ze vandaag gaan halen en waren heel tevreden, ze waren prachtig... tot we de gravure zagen...
Pfffff, die was dus mis!

Het zal in orde komen zei de verkoopster, en binnen 10 dagen mogen we erom.
Zul je dit blijven zien dat er wat gewist geweest is? Wat denken jullie? iemand ervaring mee?

Groetjes

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 474

Hanne
21-4-2012
 Meld misbruik24-5-2011 21:28:43

Hoi Tiffanie,

Wat leuk dat je je droomringen al gevonden hebt!!
Dat van die graveringen zal zeker wel in orde komen!!
Seg en waar vinden we die geweldige juwelier die die uitverkoop doet?
Kunnen we misschien ook is gaan piepen dan!

Groetjes,

Hanne

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik24-5-2011 21:31:53

Hey Hanne,

In Veurne... Maar deze week houden ze hun laatste week normaal gezien.
We twijfelden trouwens tussen die juwelier en een juwelier in Duinkerke, bij Auchan.
Bij Auchan in die boetiekjes heb je veel mooie juweliers, en daar hadden ze ook prachtige ringen, die nu aan 25 % korting staan.
Ik was vandaag in Auchan en die kortingen zijn nog steeds aan de ganag...

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik24-5-2011 21:37:41

Komt helemaal goed hoor! Bij een foute gravure 'schrapen' ze die gravure eruit, waardoor je ring een fractie dunner wordt, maar daar gaat niemand iets van merken, zeker geen lekenoog :-) Je ziet dan niets meer van de oude gravure!

En ik heb genoeg ervaring met foute gravures door mijn verlovingsring, dus trust me ;-) Ik had pech op ander gebied met mn ring waardoor het keer op keer fout was gebeurd, maar dat is echt pech geweest en gaat jou niet overkomen

Dus no worries!!!

Hanne
21-4-2012
 Meld misbruik24-5-2011 22:03:10

Hoi Tiffanie,

Veurne is toch een beetje ver, wij komen van Herentals.
Misschien is Auchan en Duinkerke wel een uitstapje voor tijdens de vakantie!! Dan zijn er misschien geen kortingen meer, maar dan hebben we een leuk dagtripje gemaakt hé!!

Geniet nog van de voorbereidingen!!

Groetjes Hanne.

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik25-5-2011 7:04:36

Dag Tiffanie,

Geen paniek. Wij hebben hetzelfde meegemaakt en er is helemaal niets van te merken.

Groetjes,
Kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...