Terug naar overzicht
Ik denk dat haar voorstel prima is. Ik ben zelf visagiste, en indien er geen receptie vooraf is bij je papa thuis (of dat de familie er samenkomt) en je jurk aantrekken niet al te veel tijd kost zou ik zelfs ervoor zorgen dat je om 10:30 uur klaar bent. Misschien loop je anders alleen nog maar te stressen. Maar dat is eigenlijk ook volledig afhankelijk van je eigen keuze.
wow Tiffanie, jij bent wel al héél vroeg bezig met dat soort details he!
Ik vind het nogal kort eigenlijk voor 2 personen ... Hoewel, is het alleen de make up ? Dan lukt het nog wel. Hoe laat komt je aanstaande je afhalen ?Wij starten om 7.30u, is ook wel kapsel + make up voor mij en mijn dochter. Bedoeling is dat dat om 10.30u klaar is zodat ik een half uur tijd heb om mijn kleed aan te doen (is nogal een ingewikkeld geval), om 11.10u komt mijn verloofde me halen.
@Isabelle: ja, inderdaad... Maar de visagiste wil nog een 2de bruid boeken en ik begrijp dat het voor haar dan ook belangrijk is nu al mijn uur te weten. @Maria: Het is enkel de make up, om 7u30 start mijn kapster met mijn haar...