Terug naar overzicht
Je zou misschien zelf (eventueel samen met mama en schoonmama ofzo) de dag voordien een dessertenbuffet kunnen bereiden. Chocomousse, fruitsla, tiramisu, taarten bakken...En dan kan je 's avonds een zaaltje huren of gewoon in de tuin een drink geven met dessertenbuffet en muziek ofzo?
Zelf iets maken was ook mijn eerste idee. Dat gaan wij ook doen, alleen dan voor 20 personen, dus dat is nog iets beter te overzien. Als je aan belegde broodjes denkt, kan je dat eventueel ook wel zelf regelen, gewoon zorgen voor broodjes en beleg.
Vind ik alvast leuke ideetjes... Eens kijken wat haalbaar is om zelf te maken :-) En die belegde broodjes, ja, had ook al gedacht om te zorgen voor broodjes en beleg, maar de vraag is dan: wie gaat ze smeren... Dat kan ik niet de dag op voorhand doen hé :-) Alvast bedankt voor jullie reacties!
Iedereen zelf? Je kan er een soort van buffet van maken waarbij je dus de verschillende soorten beleg naast elkaar op tafel zet zodat iedereen kan nemen wat hij wil.
Dat is een schitterend idee!!! Ga ik morgen even uitzoeken hoe we dat kunnen klaar spelen :))) Merci'kes!!!!
mail me even ik heb zelf ook een low budget huwelijk en heb massa's ideetjes om je te helpen dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
Nog een optie... Ben ooit is naar en huwelijk geweest en da was echt superleuk. Ze hadden in de tuin de bbq aangestoken en er was gezorgt voor stokbrood, groenten, aardappelsalade enzo en iedereen bracht zelf vlees mee voor op de bbq...De mannen hebben gewoon om beurten aan de bbq gestaan en daarna was er een dansfeest met dj in de tuin. Groetjes,Celesta
Ik wilde ook juist het idee van Celesta voorstellen, dat lijkt me ook héél leuk :) En inderdaad het dessertenbuffet zelf maken of een ijskarretje laten komen of traiteur of...
Vind het idee van Celesta van die bbq ook héél erg leuk, probleem is alleen dat wijzelf geen tuin hebben en in de familie ook niet echt een bruikbare tuin te vinden is... Dan zitten we natuurlijk ook nog met het Belgische weer, geen zekerheid dat het op 3 september droog zal zijn... Wat een gedoe hé, al dat geregel en brainstormen :-)
We doen op het avondfeest broodjes die iedereen zelf naar believen kan beleggen... Zo zitten we nadien niet met een hele hoop belegde broodjes, die we dan zelf moeten meenemen naar huis en opeten. Of die in het slechtste geval allemaal slecht worden. Als we dan op het einde van de avond enkel eens moeten vragen wie er wat kaas mee wil of ander beleg en wie er nog broodjes wil voor de ochtend erna of we kunnen iedereen die lang genoeg blijft gewoon ontbijt aanbieden. Bbq geeft ook zo'n mogelijkheden en je kan inderdaad iedereen beetje inschakelen om zelf zaken mee te brengen :-) Ook drank zou je zo kunnen regelen :-) Je kan dat dan op het kaartje vermelden ook. Iets zetten waaruit blijkt dat ze de drank en/of eten kunnen zien als cadeau voor jullie of zo...