Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Avondfeestje

24-5-2011 22:59:25
Hey meiden!

M'n ventje en ik trouwen op 3 september. Om 11.30u moeten we op het gemeentehuis zijn, daarna met een 10-tal personen naar Bokrijk om onze knieën onder tafel te steken en leuke foto's te maken.
We willen héél graag ook 's avonds een feestje doen, maar ons budget is zeer beperkt omdat we alles uit eigen zak betalen.
Ik heb al zitten brainstormen over dat avondfeestje, waar zo'n 50 personen voor zullen worden uitgenodigd, maar heb nog niets gevonden dat leuk en betaalbaar was.
Ons idee was iets in de trend van een drinkfeest met wat belegde broodjes of wat warme gerechtjes, ...
Hebben jullie misschien meer ideeën voor ons? Of eventueel aanraders ivm cateraars die ook budgetgericht werken. Liefst regio Noord tot Midden-limburg of Kempen :-)

Alvast bedankt!!! :-)

Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 788

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik24-5-2011 23:32:19

Je zou misschien zelf (eventueel samen met mama en schoonmama ofzo) de dag voordien een dessertenbuffet kunnen bereiden. Chocomousse, fruitsla, tiramisu, taarten bakken...

En dan kan je 's avonds een zaaltje huren of gewoon in de tuin een drink geven met dessertenbuffet en muziek ofzo?

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 23:46:10

Zelf iets maken was ook mijn eerste idee. Dat gaan wij ook doen, alleen dan voor 20 personen, dus dat is nog iets beter te overzien.
Als je aan belegde broodjes denkt, kan je dat eventueel ook wel zelf regelen, gewoon zorgen voor broodjes en beleg.

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 23:54:15

Vind ik alvast leuke ideetjes... Eens kijken wat haalbaar is om zelf te maken :-)

En die belegde broodjes, ja, had ook al gedacht om te zorgen voor broodjes en beleg, maar de vraag is dan: wie gaat ze smeren... Dat kan ik niet de dag op voorhand doen hé :-)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 23:58:36

Iedereen zelf? Je kan er een soort van buffet van maken waarbij je dus de verschillende soorten beleg naast elkaar op tafel zet zodat iedereen kan nemen wat hij wil.

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 0:06:05

Dat is een schitterend idee!!! Ga ik morgen even uitzoeken hoe we dat kunnen klaar spelen :)))

Merci'kes!!!!

dagmar
8-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 7:30:22

mail me even ik heb zelf ook een low budget huwelijk
en heb massa's ideetjes om je te helpen
dagmarvanhemeldonck@hotmail.com

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik25-5-2011 8:32:16

Nog een optie...

Ben ooit is naar en huwelijk geweest en da was echt superleuk.

Ze hadden in de tuin de bbq aangestoken en er was gezorgt voor stokbrood, groenten, aardappelsalade enzo en iedereen bracht zelf vlees mee voor op de bbq...
De mannen hebben gewoon om beurten aan de bbq gestaan en daarna was er een dansfeest met dj in de tuin.

Groetjes,
Celesta

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 12:57:52

Ik wilde ook juist het idee van Celesta voorstellen, dat lijkt me ook héél leuk :) En inderdaad het dessertenbuffet zelf maken of een ijskarretje laten komen of traiteur of...

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 13:08:43

Vind het idee van Celesta van die bbq ook héél erg leuk, probleem is alleen dat wijzelf geen tuin hebben en in de familie ook niet echt een bruikbare tuin te vinden is... Dan zitten we natuurlijk ook nog met het Belgische weer, geen zekerheid dat het op 3 september droog zal zijn...

Wat een gedoe hé, al dat geregel en brainstormen :-)

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 14:18:31

We doen op het avondfeest broodjes die iedereen zelf naar believen kan beleggen...
Zo zitten we nadien niet met een hele hoop belegde broodjes, die we dan zelf moeten meenemen naar huis en opeten. Of die in het slechtste geval allemaal slecht worden.

Als we dan op het einde van de avond enkel eens moeten vragen wie er wat kaas mee wil of ander beleg en wie er nog broodjes wil voor de ochtend erna of we kunnen iedereen die lang genoeg blijft gewoon ontbijt aanbieden.

Bbq geeft ook zo'n mogelijkheden en je kan inderdaad iedereen beetje inschakelen om zelf zaken mee te brengen :-) Ook drank zou je zo kunnen regelen :-) Je kan dat dan op het kaartje vermelden ook. Iets zetten waaruit blijkt dat ze de drank en/of eten kunnen zien als cadeau voor jullie of zo...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...