Terug naar overzicht
Hallo, ik ben ook wel geïnteresseerd! Stuur gerust door naar annelies.debeuf@ua.ac.beAlvast bedankt!Annelies09-12-06
Als je zo lief wil zijn om hem ook naar mij te sturen...prutske_aerts@yahoo.comMercikes!
Hey, indien je hem ook naar mij zou kunnen sturen: marijke.heyvaert1@telenet.be. Vriendelijk bedankt! Marijke
Hey,ook graag naar mij als het kan... Ldeduytschaever@hotmail.com.Groetjes,Lieve
ook ik zou die tekst graag hebben:kathydesaeger@skynet.be
Zou je dit alstublieft ook aan mij kunnen doormailen? Het zou mij enorm helpen! Alvast bedankt. Barbara babsiehonore@hotmail.com
kan je die tekst ook naar mij doormailenalvast bedanktflububke@hotmail.com
Zou je die naar mij ook kunnen doorsturen?gerlinde_vl@yahoo.comAlvast bedankt!
.. en ook naar mij als het kangroetjesChristinepoekseltje@yahoo.com
naar mij ook alsjeblief?engelenevelyne@hotmail.comAlvast bedankt!!groetjes Evelyne
hey.. zou die tekst eigenlijk ook graag willen hebben.. wendyke_stevens@hotmail.comAlvast bedankt hè..Wendy05/08/06
Als je het ziet zitten, mag je het ook naar mij doorsturen. Bedankt alvast.triesjevdb@hotmail.com (tussen triesje en vdb moet een liggend streepje zijn, maar pc wil dat niet drukken)
wel, ik zu de tekst ook wel willen? Je mag hem doormailen naar annelies_vermeir@hotmail.com.Bedankt!!!Annelies
Hoi,Als er nog eentje bij kan, graag ook naar mij : w.vanhille@skynet.beBedankt!
Als je't niet erg vindt, mag ik die tekstdan ook...? Alvast bedankt, katrien.beerens@telenet.be