TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emily
26-5-2012
|
25-5-2011 9:09:37
Van de vrijgezellen van je ventje zou ik toch eens informeren en het gewoon uitleggen dat je het het liefst weet voor praktische dingen en zodat je de verdere voorbereidingen wat kan plannen. Zou ik geen probleem vinden zolang je kan zwijgen tegen je vriend :) Van je eigen vrijgezellen: bij het regelen van mijn zusje haar vrijgezellen ben ik dit ook tegengekomen (voor haar waren de aanwezigen zelfs een verrassing) en ik ben zelf kwaad geworden op haar vriendinnen. Ik bedenk me net: zou het geen list kunnen zijn bij jou, dat ze jou moeten laten geloven dat ze niet komen maar dan stiekem er wél bij zijn? Als dat zéker niet het geval is, zou ik toch gewoon duidelijk zeggen dat dat je echt wel verdrietig maakt, dat je net op hen had gerekend etc etc. Mss niet echt boos worden, eerder de guilty card playen oops, mss geen goed advies van mij maar zo zou ik het doen, omdat ik me dan ook echt zo zou voelen...
|
|
Fredie
26-6-2010
|
25-5-2011 9:27:17
Voor de vrijgezellen van je verloofde zou ik zelf eens contact opnemen met de getuige. Daarmee verraad je toch niks naar je verloofde toe ? Maar maakt het voor jullie wel een stuk makkelijker om te plannen, natuurlijk. En zo zou ik het ook uitleggen naar de getuige toe. Dat het niet is omdat er maar 23 dagen meer zijn, dat er daarom niks meer te regelen valt dus of ze aub laten weten wannéér ze dat gaan plannen. Voor jouw vrijgezellen, is het volgens mij niet meer dan een list. Toch wel al te toevallig dat net je 2 beste vriendinnen er niet bij zouden zijn, he ? Je schrijft zelf : ze geven de hele tijd excuses om niet naar de vrijgezellen te komen. Dat lijkt me raar. Als jij niet naar een vrijgezellen kan, bel je dan ook de hele tijd met excuses ?... Laat ze maar doen, het hoort er gewoon bij, denk ik.
|
|
rafa
6-5-2011
|
25-5-2011 10:34:15
idd voor je verloofde, zou ik zelf ns bij zijn getuige (die dit normaal gezien moet regelen) eens vragen hoe het zit op welke datum ze iets willen doen, zodat jij je verdere weekends kan planne, allez ze kunnen toch ni verwachten dat je nu elk weekend vrij gaat houden, he..dus gewoon polsen, daarvoor moeten ze nog niet zeggen wat ze gaan doen he... bij jouw geval: als ze nog ns met een excuus afkomen, gewoon zeggen hoe je je erbij voelt, dat je het gevoel hebt dat ze eigenlijk niet willen komen en dat dat je juist heel verdrietig maakt omdat het toch wel heel goeie vriendinnen zijn,die je er eignelijk toch wel graag bij wilt hebben, en dan zal je de reactie zien van hun.. dus je moet niet boos worden maar gewoon je gevoel bloot leggen... nog veel succes...
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
25-5-2011 10:38:14
Hoi!
Ik zou me, net zoals jij, niet kunnen inhouden om boos te worden! Als ze constant excuses uitvinden om niet te komen, dan zouden ze bij mij ook niet naar de trouw moeten komen.
Op mijn vrijgezellen weet ik dat sommige niet komen, maar die hebben daar een grondige reden voor, de ene moet naar een comunnie, de andere moet werken en kan er echt niet onderuit (ze heeft al geluk dat ze eronderuit kan op de trouw, dus ben daar blij om)
De dames hierboven geven je een beetje hoop... ik zou dat eerlijk gezegd niet hopen... als ze er zaterdag écht niet zijn, dan heb je voor niets gehoopt en ben je nog eens extra teleurgesteld.
Dat ik van u was, ik zou gewoon afwachten en zien wat er zaterdag gebeurd.
Voor de vrijgezellen van u toekomstige... zo raar dat jullie niet weten wanneer het is! Bij ons was er maar 1 ding waar dat onze getuigen (de organisatoren) moesten rekening mee houden: vrijgezellen op dezelfde dag (die wij gekozen hebben) en samenkomen om 00:00 in ons "stamcafé".
Ik zou mij anders alleen maar zorgen maken! Ik ben blij dat ik weet wanneer het gaat gebeuren, heb die dag niets gepland... alle andere weekends zitten bomvol met vanalles wat we nog moeten doen! Leg dit anders uit aan de getuige van je toekomstige, zeg dat je nog vanalles moet plannen om te regelen voor de trouw, en dat je dat niet zal kunnen verzetten, ook al zou het op de vrijgezellen van je man vallen...
|
|
Sofie
12-8-2011
|
25-5-2011 16:57:20
Hey, Voor de vrijgezellen van je verloofde zou ik inderdaad eens contact opnemen met een van zijn vrienden. Wij doen dit op dezelfde dag, anders zit de ene thuis te wachten, nieuwsgierig mss zelfs beetje ongerust... Over jouw vriendinnen, wel ik ken ze niet, maar ik weet dat ik een hele goeie vriendin heb dat mij ook al een aantal keer heeft laten staan. We maken een afspraak om iets te gaan doen en dan een dag op voorhand normaal laat ze dan weten dat het niet gaat, want ze was vergeten dat ze al met iemand anders afgesproken had... OK maar ben je niet mijn beste vriendin en getuige?! Ze heeft nu gezegd dat ze meegaat met mijn vrijgezelle, maar ja dat is nog afwachten. De vorige 2 jaren heeft ze gecancelled voor mijn verjaardag te vieren! Ik vind dit NOT DONE als beste vriendin/getuige. Maar ja ik ken jouw vriendinnen niet, dus het is mss wel mogelijk dat ze je willen verrassen met iets...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|