Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitgebreid verslag

25-5-2011 9:17:25
Dag Dames!

Ondertussen zijn we 12 dagen getrouwd ! Wat gaat het allemaal vlug! Ik had een vrij kort verslagje hier neergeschreven, maar het was dan tijd om te vertrekken richting Italia. Na een ontspannende reis, is het tijd om een lang verslag!

7u30: Ik kom wakker naast mijn klein zusje. De klein slaapt nog... T'wordt ook voor haar een lange dag! Ik laat ze rustig slapen en ga naar beneden. Mijn ma is al wakker, de rest van de familie nog niet. We doen samen nog de laatste voorbereidingen (ballons ophangen...).

8u30: fotograaf komt toe

9u: kapster en visagiste komen toe. Beiden moeten 4 dames doen (ik, mijn ma, grootmoeder en zusje). Heel wat heen en weer geloop ...

11u30: de eerste gasten komen toe bij mijn mama... Is het al zo laat?? Ik ga in mijn joggingpak iedereen goeiendag zeggen...

12u30: tijd om in mijn jurk te springen .... *zalig*

Ondertussen is iedereen ook toegekomen! Ook videograaf is er!

13u: Me ventje belt aan... Ik hoor van iedereen dat hij overdreven gespannen is .... Wat zal hij van me vinden??
Ik deed de deur open en daar stond hij dan... de man van mijn dromen, met het boeket van mijn dromen. Iedereen laat een traantje, wij houden ons in voor de camera en foto's (maar t'was niet gemakkelijk). Hij vind me onwaarschijnlijk mooi en laat dit ook meermaals uitschijnen .... De manier hoe hij naar me keek zal ik nooit meer vergeten!

De ceremoniemeester komt toe, helpt nog een handje met de hapjes en drankjes serveren (amai dat was nodig!). Hij legt nog alles een laatste keer uit ... En dan plots... Staat mijn vader daar samen met mijn halfzus en stiefmoeder... EUHM !!! ???? Neeeeee dat meen je toch niet... Maar ik zie mijn mama's kant er redelijk "kalm" onder blijven, begrijp het niet zo goed ... Wat is er hier aan de hand...? Later ben ik te weten gekomen dat ze dat onderling hadden afgesproken "om mij plezier te doen". De mensen die mijn verlovingsperikelen hebben gevolgd, weten dat mijn ma en pa écht kat en hond zijn en dat ik zelfs bang was dat ze het avondfeest niet gingen kunnen laten doorgaan zonder ambras ...

Dan is het tijd om naar het stadhuis te vertrekken ... Beetje problemen met de parking en beetje te vroeg. We konden rustig blijven wachten in de auto. Suite opstelling, iedereen naar binnen. Tijd voor mij en mijn papa...

Tijdens de ceremonie heb ik echt het gevoel: yep it's the right choice! Dit is het gewoon... De ceremonie was kort maar krachtig. Veel meer hadden we er niet van verwacht... Mijn getuige aan het wenen tot en met, en bij mijn ouders ook enkele traantjes zichtbaar (en ik zie mijn moeder nog: maar allé wenen is niet voor mij voor zo'n dingen hoor...).

Bij het buitengaan de felicitaties ontvangen, en in een lange stoet (het gemeentehuis was overvol en er waren zelfs niet genoeg stoeltjes!) naar de feestzaal Vijverhof vertrokken! De héle weg lang hebben ze staan claxonneren voor ons.. Héérlijk!! Mensen zwaaiden spontaan, begonnen mee te toeteren ....

Aangekomen bij de feestzaal was het fotoshoottijd! Ondertussen kon de rest genieten van een glaasje op het terras.. .de weergoden waren ons echt gunstig!

Na een boottochtje kon de receptie beginnen... Mensen begonnen toe te stromen... De hapjes en champagne stond klaar (ze hadden zelfs alcoholvrije champagne voorzien voor mijn man!) Iedereen vond het eten en drank heel lekker. Niemand kwam iets te kort (wat ik erg belangrijk vond). Dan kwam de ballonclown voor de kindjes te vermaken... een schitterend idee was dit!! De kinderen vonden het fantastisch... en de volwassenen ook

Daarna konden de gasten plaats nemen aan tafel. Wij werden hartelijk ontvangen door onze gasten ...

We nodigen onze getuigen uit om een korte speech te geven ... Ze wisten dat ze dit moesten doen, ze wisten enkel niet wannèèr ... hahaha ! De speechen waren echt zalig! Super liefjes en pakkend (ween ween....) ... Wij bedanken hen nog om bij deze mooie dag te zijn en geven hun cadeau'tje af... Wat ze achteraf beetje kwaad om waren (ze hoefden niets... ;-) )

Dan zijn we begonnen aan ons BBQ buffet... Amai zovèèl! Het was ongeloofelijk ... Niet normaal! Het was dan nog een súper lekker en iedereen zei: typisch iets voor jullie, geen saai menu om aan tafel te blijven ... Iedereen kon gemakkelijk 3 keer gaan terughalen!

Dan was het tijd om een speech te geven naar onze ouders toe... Ok dat is me dus niet gelukt, ik had 3 zinnen gezegd en ben gewoon in tranen uitgebarsten, ik heb mijn speech zelfs nooit afgemaakt! Met hun cadeau'tje (een kaars met onze foto op die eeuwig kan blijven branden!) waren ze héél tevreden. Ook bij hun waren er vele traantjes te bespeuren ...

Tijd voor de kousenband! Mijn papa en kersverse man waren de organisatoren (eentje frans, eentje nederlands). Iedereen vond het super en er werd serieus wat geld binnengehaald. Toch wel 200€ ! Uiteindelijk heeft mijn baas hem gewonnen ... De ambiance zat er goed in!!

Tijd voor nog eens te eten! Dessertenbuffet Vijverhof was spectaculair! We kregen een ijstaart, en nog ontelbaar veel verschillende desserts. Deze bleven staan tot het einde van het avondfeest... Want amai er was zovéél terug!!

Onze openingsdans, dat was Do met Haeven.. Dat was *ons* momentje... We trokken ons precies van de wereld niet aan en hadden enkel oog voor elkaar... Doodgelukkig alle twee... !

En dan het feest! Zoals al reeds gezegd, ik had hele kleine hakjes (en ik kan uitgaan op hakken van 10cm een ganse nacht) maar amai, mijn voeten deden pijn ... Ik raad jullie dus aan om hoe dan ook ballerina's mee te nemen. Ook mijn sleep heeft voor problemen gezorgd... Dus meiden met een lange sleep: zorg voor andere kledij voor het feest zelf! Ambiance was er sowiso en de drank heeft rijkelijk gevloeid ...

Rond 4u30 zaten we in onze hotelkamer en ik was er niet rouwig om ... Helemaal kapot maar voldaan!! Dit was gewoon een prachtig huwelijksfeest, helemaal zoals ik had gedroomd!!!
Tegen 11u kregen we ontbijt op de kamer, en ook weer, wat een ontbijt... zo uitgebreid!!

In de namiddag dan nog alle dingen gaan ophalen die in de feestzaal waren gebleven (in onze privé kamer)... En dan was het tijd om te vertrekken richting Italie!

Ik had dus een perfecte dag, dit te danken door deze mensen:

ringen: FDO
Jurk: Claire de Femmes
Zijn kostuum: cerrus Menen
Haar: Looks of Versailles
Videograaf: JP video
Fotograaf: Gino (vriend)
Feestzaal: Vijverhof Wevelgem, een echte aanrader!
Bruidsboeket: De Witte Lelie
Kaarsen ouders: Ateljee Lalyboo
Vervoer: Nostalgic Cars
Ceremoniemeester: Exclusief Events
DJ: Dj Cissen (iemand van zijn werk)

En natuurlijk al onze familie en vrienden!!

Dit is onze eerste foto dat we gehad hebben van onze fotograaf ....

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150185122873590&set=a.10150176832078590.302318.720853589&type=1&theater

Vele groetjes van De heer en Mevrouw Bogaert !

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1927

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik25-5-2011 9:38:49

Aurelie,

Jullie zagen er prachtig uit, hopelijk mag dit de voorbode zijn van de rest van jullie huwelijksleven!

Maar ... er ontbreekt iets in jouw verslagje , hoe was de reactie op de boudoirshoot ??

Geniet nog lang verder.

Groetjes

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 9:40:11

Amai Aurelie, je zag er prachtig uit!

Toen ik je verslagje lach kreeg ik een glimlach, toen ik je foto's zag, had ik een supergrote lach :)

Ben blij dat alles zo goed is verlopen en dat jullie hebben kunnen nagenieten in Italie!

Geniet van het mevrouw-zijn en geniet van elkaar!

Proficiat!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik25-5-2011 10:53:06

Nogmaals een hele dikke proficiat Aurelie!
Je was een stralende bruid!!!
Geniet van elkaar en kom nog maar af en toe eens terug naar hier hé.

Veel groetjes

Jolien
26-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 11:16:31

Dikke proficiat Aurelie!
Jullie zagen er prachtig uit!
Geniet ervan.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 11:28:04

dikke proficiat, blij dat je van je weekje italie genoten hebt !!!

en wat een strààààlende bruid zeg.

ook wel ontzettend lief toch he van je mama en papa....

kom ons af en toe nog eens bezoeken hier he.

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 12:28:59

waaw, mooie foto's...

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik25-5-2011 12:37:52

Dikke proficiat!

Ben blij te horen dat de bbq in het Vijverhof zo goed meeviel. We zouden deze ook graag nemen voor ons trouwfeest.

Veel succes en plezier samen!

Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 12:59:14

Waaaauw wat was je mooi!
Kreeg het zelf al wat moeilijk met het lezen van je tekstje, duidelijk dat op mijn huwelijk de traantjes ook zullen vloeien!

Geniet van het getrouwde leven!

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik25-5-2011 13:14:56

Heel mooi! Een heel dikke proficiat!
Geniet er ma van!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-5-2011 14:19:17

hey,

Super foto's en echt merci van je verslagje.... is altijd weer leuk om te lezen

Veel groetjes Ellen

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 18:10:16

Hallo mevrouw Bogaert,
Eerst en vooral een dikke proficiat...
De foto's zijn ook prachtig, jullie zien er fantastisch uit.

Een vraagje: waar hebben jullie die ballonclown gevonden. Leuk idee.

Geniet nog van elkaar!!!

Doei
Sharon

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 19:32:42

Amai je was een super mooie bruid!!! Jullie straalden echt samen :-)

Dikke proficiat!!!

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 19:46:35

Een dikke proficiat hoor!
Heel mooi kleed en prachtig bruidsboeket!

Geniet van het getrouwde leven!

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:49:28

Wat een mooi verslag van een mooie dag...

Geniet met volle teugen!

Proficiat!!!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik27-5-2011 12:47:46

Van harte gefeliciteerd, maar ben toch ook wel benieuwd naar de reactie op jouw boudoir shoot!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info