Terug naar overzicht
Ik ben daar gaan passen en heb mijn kleed daar besteld.Héél goede service! Je mag echt zoveel kleedjes zoals je zelf wilt passen, steeds met glimlach! En ze hebben echt veel hoor! Enige "minpunt" is dat je nog een 120 euro moet betalen voor de retouches en dat vond ik persoonlijk wel veel (andere winkels rond de 50-60 euro). Volgende week woensdag mag ik EINDELIJK mijn kleed gaan halen!
Beste Nathalie, Ikzelf ben niet bij Cermo geweest. Als je van plan zou zijn om naar Turnhout te gaan, ga dan zeker eens langs bij Youniek Bruidsmode. Zij hebben een heel leuk concept. Je kan een kleedje kiezen uit hun collectie dat dan op maat voor jou wordt gemaakt of je mag een eigen ontwerp of een aangepast ontwerp van 1 van hun kleedjes kiezen. Je kan de kleur, stijl enzo zelf kiezen en dat binnen dezelfde prijs (MAX 899€ retouches inbegrepen) Mijn kleedje hangt sinds vorige week te pronken op mijn kamer. Ik ben er zo blij mee dat ik het wel iedere avond eens zou willen aandoen. Veel succes met je zoektocht Groetjes Nathalie
Ik heb ook mijn kleedje bij Cermo gehaald (op aanrade van een familielid van mn aanstaande) en ben zeer tevreden op dit moment. Zaterdag mag ik voor de laatste pas naar Turnhout en met een beejte geluk ineens mn kleedje meenemen. Zoals Kelly al zei mag je oneinig veel jurken proberen en steeds met de glimlach. Ik had een kleedje zien hangen in de etalage wat niet 100% mijn smaak was maar wilde het wel eens proberen. Ze hebben het kleedje van de pop gehaald (kost heel wat moeite) het het 5 minuten aangehad om te zien dat het echt mijn zin niet was en ze hebben het met de glimlach terug op de pop gehangen. De prijs van de retouches ligt hoger dan bij andere zaken maar mijn kleedje kin ik nergens anders vinden dan bij Cermo dus betaal ik die maar met de glimlach
Ik ben bij Cermo gaan passen als 1e winkel, en dat was echt heel goed meegevallen: inderdaad met de glimlach, superveel kleedjes mogen passen en zelfs in buitenmaten kan je veel passen, daar hebben ze allerlei truukjes voor. Enige minputje is vermoedelijk zoals in alle winkels dat ze zo snle mogelijk je willen vastpinnen op ene jurk: als je meteen bestelt, betaak je bv. die 120 euro niet voor retouches enz. Uiteindelijk ben ik ook bij Youniek in Turnhout terechtgekomen, maar ik vond het passen bij Cermo zeker een aanrader! Niet aarzelen dus :)
Zeker de moeite om eens langs te gaan. De service is er echt goed, en de retouches betaal ik er met plezier bij. Ik had vandaag mijn laatste pas bij Cermo. Ze hebben gekeken of het goed zat, maar er moest nog een klein detail veranderd worden. Dit hebben ze onmiddellijk veranderd, en nu hangt mijn kleed bij mijn ouders thuis. Nu nog wachten tot zaterdag en dan kan ik het eindelijk dragen!
Bedankt voor de info allemaal :) ik zal er dus zeker een keertje langs gaan :)
Elaba, Hier nog een content klantje van de cermo! Bij mijn eerste pas werd ik onwel (was nogal snel moeten zijn ofwel ongekende stress die bovenkwam) en heb ik een glas water gekregen om te bekomen. Dit hielp nt echt maar het gebaar was er he. Ik ben om de 2 min moeten gaan zitten omdat ik steeds onwel werd maar mijn kleed moest toch nog ingenomen worden en korter gemaakt worden en mijn verkoopster heeft kei veel geduld gehad dus ne supergoeie service he! Succes ermee!