Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cafe costume ---> afspraak moeilijk

25-5-2011 17:18:04
hallo bruiden,

iemand van jullie ervaring met Cafe Costume in Antwerpen ? Hoe lang moesten jullie op een afspraak wachten ?

ik heb deze ochtend gebeld voor mijn aanstaande en op een zaterdag kunnen we ten vroegste 26 juni bij hen terecht, tijdens de week kan pas vanaf woensdag 8 juni.
Nu kunnen wij alleen op dinsdagen samen gaan en 14 juni is de dinsdag na Pinksteren en zijn ze dicht (wist niét dat dinsdag ook al een feestdag is, maar bon), de week erop zit mijn aanstaande in het buitenland voor het werk dus dan komen we al uit op 28 juni, en dat wordt me dunkt toch wel heel erg scherp voor een trouw in september...

hoe zit/zat dat bij jullie ?

groetjes
b

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1883

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 17:25:14

Wij hebben ook eerst contact genomen met hen, maar idd heel moeilijk om een afspraak te verkrijgen. Uiteindelijk hebben wij een kostuum op maat laten maken bij Suit Supply, daar kan je onmiddellijk afspraak krijgen en je kostuum ligt een paar weken erna al klaar om af te halen. Maatwerk doen ze wel enkel in het filliaal in Antwerpen, niet in Shopping Center.

Grtjs

Sara

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik25-5-2011 18:27:18

Hey Brenda,
mijn wederhelft heeft twee jaar geleden daar al eens een kostuum gekocht, en toen was dit ook al. Je moet voor de levering van het kostuum een zestal weken rekenen.
It is worth the wait. Wel duidelijk op de' bon laten zetten dat je het voor een bepaalde datum nodig hebt
Service is wel top, nemen echt de tijd voor je en ze begeleiden je zeer goed.
Drie weken geleden zijn we met de schoonbroer naar suit supply geweest voor een maat kostuum en ik moet toch zeggen geef mij maar cafe costume.
Veel meer stofkeuze, keuze in knoppen en ze begeleiden je meer.

Er is nog een adresje dat op maat werkt en dat is Guy- David en is volgens een collega van me super. Maar zelf geen persoonlijke ervaring.

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 8:07:38

Mijn vriend is bij CC is Brussel geweest en had geen problemen om een afspraak te maken, heeft ook niet echt lang moeten wachten op zijn kostuum. Het is wel geen confectiekostuum dat je koopt, het wordt op maat gemaakt, dat is dus niet op 1-2-3 af, daar hou je best rekening mee...
Hij is er vree content van (ik mag het nog niet zien en mocht zelfs niet meegaan...) dus denk dat dat wel ok zit

Brecht
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 9:08:16

Misschien eens proberen bij CC in Gent? Daar ook niet echt problemen gehad om een afspraak te krijgen. En moet zeggen, de service is er top! En het resultaat nog beter ;-)!

Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik26-5-2011 10:05:48

26 juni is méér dan vroeg genoeg voor jouw huwelijk. Mijn broer heeft bij CC in Gent zijn kostuum laten opmeten op 1april voor onze trouw op 21 mei, was geen enkel probleem.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik26-5-2011 11:18:42

ja gent en brussel zijn geen probleem ivm een snellere afspraak alleen wonen wij wel in A'pen... dus voor ons is dat echt wel handiger omdat we op die paar uur dat we allebei tegelijk vrij hebben dan niet weg en weer moeten rijden. (ik heb winkel en die is ook open op zat/zon en hubbie werkt doordeweeks en is vrij zat/zon)
Aanstaande gaat vandaag proberen een snellere afspraak te regelen in a'pen (misschien dat mannen meer gedaan krijgen) en anders wordt het inderdaad Gent vrees ik.

@ charlotte : vriendje zit in buitenland laatste week juni, is dan terug weg mid juli en 2de helft augustus weer. Daarom dat ik het liefst voor die eerste trip gemeten en besteld wil hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info