Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pomanders (bloemballen) als versiering

25-5-2011 18:02:55
Heeft iemand van jullie al gewerkt (of is dat van plan) met pomanders? Zo van die bollen bedelt met bloemen? We zouden die gebruiken om in de kerk de stoelen te versieren en dan daarna op een voetje op de atfels van het avondfeest te zetten. iemand een idee van de prijs? Wat is de omvang van die ballen ongeveer?We zouden ze bedekken met rode anjers.

Stephanie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 642

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik25-5-2011 18:48:03

Hey Stephanie,

wij dachten er over om dit in de kerk te doen, maar om praktische en financiële redenen gaan we het doen met servetten en ze zelf maken zodat we ze langer op voorhand kunnen maken en ze ook mooi blijven.

Alvast succes ermee!

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik26-5-2011 23:06:11

Hey,

je kunt die oasis bollen in verschillende maten krijgen (5cm, 10cm enz. diameter).
Wel opletten met het aantal bloemen die erin gaan.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...