Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zware domper...

26-5-2011 7:22:33
Dag bruidjes,

na heel veel leuke voorbereidingsweken is de feestvreugde momenteel ontzettend ver te zoeken.
Je moet weten dat mijn ventje en ik reeds in 2009 voor de wet zijn getrouwd, vroeger dan gepland, door de verpletterende diagnose in feb '09 dat mijn broer een kwaadaardige hersentumor had met een prognose van 9 maanden. Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit, want mijn broertje (en getuige) is er nog steeds, gezien de situatie behoorlijk goed!
Jammer genoeg heeft ook mijn tante 3 jaar geleden moeten vechten tegen borstkanker, maar mét succes! Vorig jaar genezen verklaard!
En dan viel gisteren de bom... Mijn tante heeft een enorm groot kwaadaardig gezwel in de darm, moet aanstaande maandag meteen geopereerd worden, vandaag een onco/PETscan om te kijken of er uitzaaiingen zijn, hetgeen de dokters verwachten...
Wake-up call van jewelste, meteen van mijn roze wolk gegooid,... en de trouw lijkt plots een ver van mijn bed show. Mijn tante en nonkel zouden filmen op onze trouw, aangezien zij daar professioneel mee bezig zijn en hoewel dat nu het laatste van mijn zorgen is vind ik het anderzijds natuurlijk ook enorm jammer. De vraag is vooral, gaat ze op het feest kunnen aanwezig zijn?
En dan komt sowieso de schrik weer naar boven ivm mijn broertje, die 2 weken voor onze trouw zijn 3maandelijkse controlescan heeft staan... Pfff...

Zo zie je maar... Geniet van het leven, je trouw, alle dagdagelijkse dingen... want voor je het weet ziet je leven er compleet anders uit.

Xje

Lies

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1200

frida
6-2-2010
 Meld misbruik26-5-2011 7:47:01

He lies,

Tegenwoordig hoor je niets anders meer dan KANKER.
Waar hij in je lichaam zit dat doe er niet toe maar het heeft een grote inpak op je leven.
Dan is het zo zoals je zegt: Geniet van het leven want soms is het leven veel te kort.

Ik wens jullie heel veel sterkte.

Liefs Frida

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik26-5-2011 7:47:23

Hey Lies,

Veel sterkte toegewenst!

groetjes

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik26-5-2011 8:16:08

Hey Lies
Van mij ook veel sterkte toegewenst

Groetjes

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 8:22:22

Hier ook veel sterkte toegewenst!

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 8:51:52

Hey Lies,

Wij hopen samen met jou dat het allemaal heel snel goed komt.
Hou je goed en blijf positief denken hé!
Sterkte!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 9:02:35

Hey Lies,

Ik duim alvast voor jou en je tante dat het beter gaat en dat ze toch op jullie trouw aanwezig kan zijn... kop op, meid, je zal zien dat het lang niet zo erg zal zijn als het nu lijkt... ze zal nog bij je trouw aanwezig kunnen zijn, ook al kan ze misschien niet dansen tot in de laatste uurtjes...

Veel sterkte xXx

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 9:12:25

Hey Lies,

Dit is inderdaad bedwelmend slecht nieuws... Het bange afwachten in zo'n situatie maakt het soms allemaal ondraaglijk. Je loopt op wolkjes en dan bam! De tegenstrijdigheden in het leven zijn daar, op hun 'best'. Dan voelt het: waarom nu? Terwijl je aan de andere kant niet egoïstisch bent en volop meeleeft met de problemen / het verdriet. Pfff... die combinatie van emoties is bikkelhard.

Ik hoop echt voor je dat je tante nog een kans maakt! Ze kunnen tegenwoordig al heel veel hé. Dat je nu ook met je broer gaat inzitten is heel normaal hé. Als een naaste van je zoiets doormaakt, blijft die angst altijd hangen. Soms sluimerend, soms weer sterker omdat iemand anders het pleit heeft verloren (mijn mama heeft ook baarmoederkanker gehad 7 jaar geleden, en ja, telkens iemand 'gaat' aan deze verschrikkelijke ziekte - zoals Morel onlangs - is dat weer een paniekmoment: stel dat het terugkeert...). Maar zo te lezen is je broer een grote vechter, dus alles komt wel goed met zijn controle!! Alle tijd die hij er al bij heeft gekregen / veroverd is al een overwinning op zich.

Echt waar Lies, ik hoop dat jullie tussen de problemen door toch kunnen verlangen naar jullie huwelijk - al zal het wel meer down to earth zijn dan bij de meesten onder ons.

Veel sterkte!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik26-5-2011 10:13:30

Hey,

Amai alvast heel veel sterkte!!! Als ik dat hier allemaal zo lees (op de totale site) zijn er hier echt wel nog veel fam. waarin mensen een slechte prognose hebben!!! Is niet gemakkelijk... en je weet nooit met zekerheid of ze er zullen bij zijn en of het overlijden dan niet net valt enkel dagen voor het huwelijk.... of enkel dagen erna... want wat dat een prachtige dag moet worden....
Binnen ons gezin (mijn verloofde zijn mama) ook terminaal ziek "A.L.S." (neurologische ziekte waardoor zij op 4 jaar volledig verlamt is en niet meer kan spreken...) Wws zal zij er niet meer kunnen bijzijn bij onze trouw, maar weten we niet zeker....

Ja brengt veel onzekerheid mé (alé dat vind ik toch) als er mensen zijn die dicht bij je staan en zeer ernstig ziek...

Alvast duim ik mé dat jou broer en tante het nog tenvolle mogen beleven en er bij kunnen zijn!!!

Veel moed!!!
Groetjes Ellen

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 10:45:48

Lies,
Kan me voorstellen dat de spanning en angst waar je nu mee zit heel zwaar moet zijn
Heel veel sterkte gewenst!

Claudia

lies
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 17:56:43

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, doet deugd!

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 18:57:38

Hey Lies,

Het is zeker en vast een feit wat je zegt:
Geniet van al het moois en van de mensen in je omgeving...
het kan zeer snel keren...

Ik hoop voor jullie dat alles goed komt hoor...
Probeer toch met je ene been op je roze wolk te kruipen...

Zeer veel sterkte!

Charlotte

sandra
24-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 21:23:45

Véél sterkte !!
Zorg voor elkaar,jullie komen er wel !
Hou je goed,meid !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...