Terug naar overzicht
Je vindt dit op verschillende trouwwebsites terug dacht ik, zoals trouwartikelen.nl, onstopweddingshop.nl, etc. Succes met je zoektocht :-)
Je vindt dit op verschillende trouwwebsites terug dacht ik, zoals trouwartikelen.nl, onstopweddingshop.nl, etc.
Succes met je zoektocht :-)
Hoi Vicky, http://www.feestbeest.nl/themafeesten/huwelijksfeest/di... Groetjes,Filipa
Die laatste is heel goedkoop, maar dan staat er bij verzendkosten België: 8,50 hahaha!
Heb er gezien dit weekend bij Pelckmans op de decoratieafdeling. Mss in de buurt een tuincentrum?
Hey Vicky, Ik volg dit met plezier mee, ben er zelf ook naar op zoek. Het liefste wou ik echte rozenblaadjes, maar denk dat ze niet meer fris zullen zijn tegen het moment dat we buiten komen.. Ook nog even zeggen dat je een leuke trouwdatum hebt gekozen! Veel succes, Charlotte
In brussel Rude de Brabant op verschillende plaatsen tegen zeer lage prijzen.
Ik heb ze in NL bij Xenos gekregen. Per zakje á 99 cent..Voor te strooien perfect, onze bruidsmeisjes zijn er heel blij mee!! Succes verder.. Liefs Mara
Hey, al eens gekeken bij www.styleyourwedding.be? Leuke dingen daar! Veel succes!