Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoalbum en gastenboek

26-5-2011 9:07:15
Dag bruidjes,

Ik heb een vraagje ivm met een fotoalbum en een gastenboek. Ik zal die van mij laten maken in de print van mijn uitnodigingen en het wordt één geheel. De eerste deel van het boek wordt mijn fotoalbum en het tweede deel van het boek wordt het gastenboek.

Om een prijsindicatie te kunnen geven, vraagt de verkoper de afmeting en het aantal bladen.

Kunnen jullie me zeggen hoeveel bladen je ongeveer nodig hebt om de fotoreportage in te kleven en nog wat foto's van het avondfeest, en hoeveel bladen een gastenboek telt? Welke afmeting van boek neem ik het best? Ik zou graag de afmeting van een gewoon normaal fotoalbum hebben, is dat A4 formaat?

Bedankt alvast!

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 469

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 9:21:39

Hoi Sylvia,

Daar had ik nog niet van gehoord, dat je die twee boeken ook samen kon maken! :-)
Ik zou toch rekenen op minimum 100 pagina's...
Maar hoe ga je jouw gasten duidelijk maken dat ze op de eerste helft niets mogen schrijven omdat daar de foto's op komen?

Groetjes,
Filipa

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik26-5-2011 9:24:09

Het boek wordt pas achteraf ingebonden, enkel het deel "gastenboek" zal in de feestzaal liggen.
Ik vind het leuk om achteraf één mooi samengesteld boek te hebben met alle foto's van de reportage, het feest en achteraan de gelukwensen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...