Terug naar overzicht
Wij doen erna nog kerkelijk huwelijk en hebben eigenlijk niets van muziek voorzien voor burgerlijk huwelijk. Heb dit eigenlijk ook nog nooit meegemaakt, dat er dan muziek gedraaid wordt...GroetjesKatrien18/08/06
Wij nemen geen muziek, gaat al plezant genoeg zijn zo... onze burgemeester is een hele toffe persoon en wij zijn een zotte bende bijeen er zal dan ook animo in overvloed zijn.Groetennog 17 dagen te gaanAnn20/5/2006
Hey,Ik denk dat er tijdens een wettelijk huwelijk geen muziek gedraaid wordt. Ik heb dit althans nog nooit meegemaakt.Peggy23/06/07
Hallo Kim,wij draaien een liedje bij binnenkomst en als we weer weg gaan. Dit wordt volgens onze gemeente het meeste gedaan. Maar het was wel mogelijk tussendoor ook liedjes te draaien werd gezegd maar omdat wij er al in ons kerkelijk huwelijk een aantal hebben en dan in het gemeentehuis nog 2 vonden wij dat niet nodig om tusssendoor ook nog te luisteren.Succes !Groetjes Mireille01-09-2006
Hey KimWij hebben ook geen muziek voorzien in het gemeentehuis, dat is voor in de kerk ...GroetjesLien 26/05/06
Wij zijn enkel voor de wet getrouwd en hadden muziek bij binnenkomen, tijdens ringen en ondertekenen en bij buitenkomst. Wij hebben ook nog teksten voorgelezen. Je kan ons boekje bekijken op www.kenny-evi.com
Hey Evi,bedankt voor de tips (ik ben dus naar jullie website gaan kijken). Kan je mij misschien ook vertellen hoe lang de ceremonie in het gemeentehuis precies heeft geduurd?Groetjes,Lieve