Terug naar overzicht
ik ken geen van hen maar de onze komt in elke streek en loont echt de moeite.Wij leerden hem kennen via vrienden en namen kontakt op met hem.het klikte onmiddellijk en wij zijn er wel gerust in dat het zal klinken.
Hoi Anja, Bedankt voor je reactie. Hoe heet jullie DJ dan als ik vragen mag?Groetjes, Cindy.
wij trouwen over 3 weken, en ons feest is in het driessent. De huisdj is dirk jacobs. we hebben al veel goeds over hem gehoord. Hij heeft wel zo wat zijn eigen stijl.....hij is geen traditionele dj die de hele avond staat te leuteren in zijn micro. Hij doet ook geen domme spelletjes met de gasten. Gewoon leuke muziek zoals de jaren 80 en 90, donna-muziek enz.....Hij vraagt aan ons 400euro om tot 5uur te draaien....Veel succes met je keuze!!!!Nathalie
Beste Cindy,onze dj wordt hier regelmatig eens vermeld.Het is partysound echt de moeite.Ik raad je aan om eens kontakt op te nemen met hem.Gewoon om eventueel eens offerte te laten opmaken.Dan kan je nog beslissen en vragen staat vrij hé.Zijn nummer is 0476-56.89.87 en vermeld gewoon ff het feest van 31 dec.Dan weet hij het wel over wie het gaat.Groetjes en hou er de moed in...