Terug naar overzicht
Siva van Sinaai!!! een echte aanrader, als jullie nog moeten wachten tot september.... ook niet echt klantvriendelijk he! succes ermee...
Charlotte, heb je enig idee van de prijs van Siva? Als dat meevalt, contacteer ze eens.
Hey Evy, Ik heb dezelfde ervaring met Carine als jij. Meermaals gecontacteerd op mail en telefoon en telkens geen reactie of bel terug 'geen tijd'. Nu weet ik wel dat zij goed is kwa prijs /kwaliteit eten anderzijds haar succes maakt dat klantvriendelijkheid niet echt super meer is. Siva is echt een aanrader, héél vriendelijke mensen en goed van eten. http://www.siva.be/nl/ Ik heb vorig jaar daar een feest moeten organiseren. Walking diner, dessert en drank was 75€ pp ..... Succes
Nog vergeten..... :-) In die prijs was ook Cava en hapjes voorzien!
Bedankt voor de reacties. Ik heb ondertussen contact opgenomen met mensen die al een aantal feesten van Carine meegemaakt hebben en die waren daar heel erg enthousiast over. We gaan dus uiteindelijk toch met haar in zee. We bellen vanavond om haar vast te leggen, en dan vind ik het al veel minder erg dat we nog moeten wachten voor de concrete afspraken. Ik ben vooral blij dat de beslissing genomen is, waardoor we mooi op schema zitten, en dat ik nu zeker weet dat niet alleen de prijs, maar ook de kwaliteit dik oké is.