TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
26-5-2011 14:01:38
hey
Wij hebben onze openingsdans opnieuw gedraaid, met de rest van de gasten in een kring rond ons. Heel leuk...
groetjes
Joyce
|
|
Lies
18-8-2012
|
26-5-2011 14:01:54
Hey Kristof, meestal is het zo dat de muziek de laatste 3 liedjes al wat stiller wordt gezet, en je dan als laatste nog een slow kan draaien.. Dat maakt de overgang minder hard. Maar meestal heeft de DJ hier wel ervaring mee. Misschien moet je het je DJ eens vrage wat hij er van denkt. Groetjes!
|
|
Charlotte
2-7-2011
|
26-5-2011 14:12:50
hey Kristof,
Ook wij gaan onze huwelijksdans nog eens dansen...
Is een duidelijk signaal en leuk voor de jonggehuwden ;-)
Veel succes,
C
|
|
Dirk
|
26-5-2011 15:20:01
Kristof,
Tijdens de voorbereiding wordt hier zo goed als nooit over gesproken omdat een feestavond beginnen veel leuker is, denk ik? :-) Eén feit is zeker, volgens ons is het NIET aan de DJ om te bepalen wanneer het gedaan is, wij alleszins draaien tot wanneer het bruidspaar het voor bekeken wil houden.
Eigenlijk heb ik -tot ver in mijn herinneringen terugblikkend- er nog nooit een dilemma mee gehad, zo van "wat gaan we doen met dat laatste kwatier"... de sfeer op dat moment bepaalt steeds hoe het eindigt.
Soms is het feesten tot de laatste muzieknoot want het volk heeft geen zin in uitlopers, een andere keer zien we de vermoeidheid op de gezichten waardoor het bruidspaar vraagt om hun openingsdans te draaien. Errond verzamelen spontaan de resterende feesters met memorabele momenten als gevolg. Soms erna nog een slowtje als uitboller. Ik denk dus dat het een beetje overbodig is om hierover te veel te gaan nadenken. De DJ moet je volgen in wat jij wil op dat moment...
Partygreets!
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
Wendy
28-5-2011
|
26-5-2011 16:22:46
Wij gaan hetzelfde doen zoals Joyce.
Toen mijn schoonbroer trouwde, hadden zij het ook zo gedaan.
En volgens hem, geniet je hier nog meer van dan van de openingsdans.
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
26-5-2011 17:12:43
Hello! Op de trouwfeesten die ik al heb meegemaakt, werd ook vaak de openingsdans als laatste nummer gedraaid. Volgens mij kondigde de DJ ook één of een paar nummers op voorhand het laatste nummer aan... Ik zou eindigen met een écht partynummer als voorlaatste liedje (iedereen op de dansvloer!) en dan de openingsdans. Mss kan de DJ als grapje 'de laatste ronde' afroepen ofzo? ;-) Ik heb eens één feest gehad waar het om 4u 'boenk groot licht' was en naar huis en dat was echt een ongelofelijke afknapper... Proberen te vermijden dus, zou ik zeggen!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-5-2011 18:50:15
Ook bij ons was de laatste dans onze openingsdans. Iedereen werd rond ons gevraagd in een kring. Spontaan kwamen enkele neven rond mijn man en mij staan en namen ons op hun schouders. Zo hebben we onze openingsdans nog eens 'in de lucht' gedaan. Héél tof!!! En nadien... idd, Urbanus... :-)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
26-5-2011 19:57:17
BIj ons was de laatste dans een slow en kondigde de dj ook aan dat het erop zat.
|
|
Andy
|
13-6-2011 23:18:53
Hey Kristof. uit ervaring is de dj actief zolang er sfeer en ambiance is op de dansvloer van de laatse plaat is er meestal geen sprake van alleen als de klant erom vraagt of de feestzaal beschikbaar is tot 'n bepaald uur. dan wordt als afsluiter nog eens de openingsdans gedraaid. M.v.g.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|