Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen

26-5-2011 14:51:28
Bruidjes,

Op onze uitnodigingen hebben we vermeld: Graag een seintje van bevestiging voor 1 juni.
Nu is het zo, dat er nog niet echt heel veel mensen iets hebben laten weten.
(als we zelf een uitnodiging krijgen, laten we meteen iets weten, da's toch vanzelfsprekend?)

Nu kan ik me wel voorstellen dat bepaalde mensen het één en ander moeten organiseren qua babysit ed, maar toch....

Hoe doen jullie dat? Bellen jullie iedereen op na de dag v bevestiging?

Groetjes,
C

Charlotte
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 744

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:00:34

Hoi,

wij vroegen ook te bevestigen voor 1 juni.
Langs mijn kant van de familie heeft bijna iedereen iets laten weten. Diegene die niets laten weten hebben heb ik al wel eens een mailtje gestuurd om het te vragen.

Bij mijn vriend zijn familie hebben er 10 iets laten weten van de 70!
Via de ouders hebben wij al een paar keer gevraagd om toch eens rond te horen of ze nu komen ja of nee...
Hebben wij volgende week geen antwoord zal er idd niks anders opzitten vrees ik als rondbellen :-(

Succes!

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:08:40

Hey Penny,

Ja, is echt zooooo raar dat iedereen wacht met de bevestigingen...
Vooral voor de receptie wachten de mensen met bevestigingen..
Laat ons hopen dat iedereen alsnog in actie schiet

Veel plezier nog!

Marijke
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:08:44

Hallo Charlotte,

Ook bij ons is er gevraagd om voor 1 juni iets te laten weten (We trouwen op dezelfde dag als jullie). Bij ons zijn het gelukkig maar een 30tal mensen meer die nog iets moeten laten weten. Ik vrees dat ik deze na 1 juni ook eens zal opbellen om het te vragen.

Groetjes,

Marijke

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:10:46

mea culpa, ik vrees dat ik ook het type ben dat de laatste dag pas confirmeert....
gewoon omdat ik er niet aan denk meestal.

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:12:47

Hey Marijke,

Wat een leuke trouwdag hebben jullie gekozen

We wachten nog op een 70-tal bevest voor grote receptie en een 30-tal bevest voor avondfeest..
Ajajaj, hoop maar dat ze tijdig zullen zijn...

Veel plezier...

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:15:22

Hey Brenda,

Klinkt toch een beetje goed, hopelijk zijn onze gasten van dezelfde mening en mogen we op 1 juni veeeeeeele telefoontjes ontvangen

Grtjs,

C

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:18:41

Uit ervaring ;) zeg ik dat de laatste week heel veel mensen je iets zullen laten weten!
En de mensen die dat niet hebben gedaan die heb ik nog een mailtje gestuurd, en zoals verwacht; ze waren het helemaal vergeten :)
Komt goed!
Veel succes

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:19:10

Hoi!

Wij hebben ook bevestiging gevraagd voor 1 juni!
Ik ga de derde bellen (omdat ze nog tijd hebben op de 1ste en de 2e een feestdag is!)

Velen hebben direct iets laten weten, anderen denken dat we weten dat ze komen, nog anderen hebben gisteren nog gebeld en ik verwacht van de rest dat ze dat dit weekend of volgende week nog doen....

Maarja er zijn er altijd bij die niets laten weten, hé :)

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:22:15

@ Selena: Mercikes voor de geruststelling !

Veel plezier nog!

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:23:22

@ Lieselotte,

Laten we maar hopen dat de bevestigingen ons nog gaan overspoelen!

Succes!

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:27:02

Wij hebben deze ochtend een mailtje gestuurd met een geheugensteuntje :)
Al 3 mails gehad: "We waren dat totaaaal vergeten maar uiteraard komen we!"
Mss een idee voor jullie?

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 15:30:12

@ Evelien,

Leuk id-tje!

Mercikes...

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik26-5-2011 16:04:36

Wij hebben de uitnodigingen verstuurd op 3 mei en IEDEREEN heeft al vrwittigd dat ze komen. Ze wisten de datum al door een save the date kaarjte die we stuurden met nieuwjaar.
Eentje haakt af doorverlof, de andere 105 komen allemaal.
Ik steek deze week de tafelplanning ineen.

ann
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 16:45:16

hier bevestigen voor 5 juni en ook niet veel hoor tot hiertoe....wel heel vele leuke reacties op de uitnodiging via smsjes,maar daar staat dan nooit bij of ze al dan niet komen!!
toch raar hé...op mijn werk vroeg ik zo even,hey jan,kunnen jullie dan komen??
tuurlijk meiske,da weet je toch??ik dacht dat je dat wel wist....
dus ja.....zo zullen er velen zijn denk ik....

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 16:55:12

@ jeff,
super voor jullie!
Veel plezier nog

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 16:59:36

@ Ann,

Ja, is echt wel raar.. Meteen bevestigen bij ontvangst van uitnodiging is voor ons normaal. Maar kga nog niet teveel pannikeren..

Ook zijn er sommigen die via onze ouders bevestigen, wat ik dan al liever niet heb want wil toch zeker zijn dat er geen vergissingen gebeuren...

Ajjajajj, zal toch blij zijn als dit onderdeel achter de rug is hoor, want is voor mij persoonlijk het minst leuke...

In ieder geval, geniet er nog van!

lies
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 17:52:56

Hier nog een "2 juli"bruidje.
Bij ons bevestigen voor 31 mei en van mijn kant van de familie wacht ik nog op 3 nichten hun antwoord. Bij het ventje zijn familie is het veel erger... inderdaad vooral voor de receptie! Maar ik wacht af hé... en anders is het de telefoon pakken!

Xje

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 17:58:11

@ Lies,

Super!!! Nog een 2 juli-bruidje

Kheb zo een voorgevoel dat de aandelen van Proximus de hoogte in zullen gaan volgende week...

Veel suc6

x

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 19:11:10

Hier ook voor 2 juli, maar bij ons moeten ze pas voor 10 juni iets laten weten.
Veel gaan er blijkbaar van uit dat ze alleen iets moeten laten weten als ze niet komen alhoewel op de uitnodiging het anders vermeld staat.
Bij ons moeten er dus ook nog heel wat bevestigen.
Vrienden, collega's bevestigen bij ons veel sneller dan de familie (ah ja, want die gaan ervan uit dat we wel weten dat ze komen).

Diegene die op 10 juni niet gereageerd hebben krijgen een mailtje of sms van ons met de vraag om iets te laten weten.

Ben benieuwd!

groetjes en allemaal veel plezier op 2 juli!

sophie
18-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 19:54:03

Bij ons ook bevestigen voor 1 juni en vooral voor de receptie hebben we weinig reacties! hopelijk reageert iedereen voor volgende week :-)

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik27-5-2011 9:31:26

Bij ons heeft nog bijna 1/3 niks laten weten (ook voor 1 juni). Even afwachten, maar waarschijnlijk gaan we iedereen eerst een mailtje sturen (voor zover we de e-mailadressen hebben) en pas als we dan nog geen reacties krijgen, bellen.

Sindy
1-7-2011
 Meld misbruik1-6-2011 21:15:06

Wij hebben ook gevraagd om te bevestigen voor 1 juni. Vandaag (1juni!) zijn er nog steeds een hele hoop mensen die nog NIETS hebben laten horen!!! Ik vind dat dit van weinig respect getuigt. Jammer... nu zullen we maar achterna bellen, he...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info