Terug naar overzicht
Deborah, Wouter en ik wensen jullie ook een prachtige bruiloft toe! Groetjes
Amuseer u!!! En vooral geniet ervan! Ook al straalt het weer niet jullie zullen dat zeker doen!!Veel succes
Deborah, Woooooow, kan me goed voorstellen dat zenuwachtig bent... Geniet met volle teugen van jullie mooie dag! Veel plezier en liefde toegewenst... Grtjs Charlotte
Alvast een dikke proficiat en geniet van elke seconde!!!! naar het schijnt is het zo vlug voorbij:-) We kijken heel erg uit naar je verslagje en evt. fotokes:-) ik duim alvast voor een zonovergoten dag!!!!!
Een heerlijke trouwdag toegewenst ! En als het dan al moet regenen, laat het dan liefst op een moment zijn dat jullie binnen zitten, maar ideaal zou zijn dat het 's nachts regende, he . Geniet er maar met volle teugen van en veel geluk gewenst samen !
Geniet er van! Ik duim mee voor goed weer.En kom volgende week zeker even een postje zetten met verslagje (+ eventueel fotokes?) van jullie grote dag! Wieh als ik zo'n dingen lees, heb ik direct iets: o volgende week mag ik eindelijk zo'n postje posten!
dank je iedereen! ik zal zeker een verslagje komen zetten!
hallo deborah , ik kom je ook nog even veel geluk en plezier toewensen voor de zaterdag met jullie huwelijk geniet ervan en maak er een mooie dag van en ik duim ook voor jullie dat het mooi weer is kijk er ook al naaruit om jullie verslagje te kunnen lezen en eventueel fotokes te kunnen bewonderen veel succes zaterdag en geniet er maar van grtz nanske
Hey Deborah, Ik wens je prachtige trouwdag toe met schitterend weer. Geniet ervan, maak veel plezier en hopelijk wordt het een onvergetelijke dag!
heel veel plezier en geniet van alle aandacht !!!ik krijg zelf al kriebels als ik er aan denk.... ik moet nog 140 dagen wachten.
Véél succes ! Geniet ervan !! Ik duim voor een mooie dag met zon ! Jij trouwt die dag,en ik heb mijn vrijgezellen ;-) Wat zal dat worden ??
Hey Deborah, ik wens jullie een prachtige droomdag toe, geniet ervan!! Wij kijken alvast uit naar een verslagje en foto's