Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 little question :)

26-5-2011 15:21:56
Hey iedereen!
Een heel kleine vraag die misschien al 1000 keer is gesteld! Muziek voor de trouw voor de wet. Bij de gemeente hebben ze bij ons hier niets van vermeld. Gaan zij ervanuit dat wij het 'weten' en dit zelf regelen? Of regelen zij iets ( snel en makkelijk?)
Thank you X

Selena
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 667

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik26-5-2011 16:50:26

Bij ons was er geen muziek ofzo, dus als je dit graag wel hebt, dan ga je dit best verder afspreken, denk ik.

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 16:58:16

Bij ons hebben ze dit meteen gezegd toen ik onze datum en uur ging vastleggen dat we muziek mochten laten spelen, mensen iets mochten laten voorlezen etc etc. Kzou gewoon even bellen en vragen wat kan/niet kan, mag/niet mag! Wij wonen maar in een kleine gemeente dus is er meestal maar 1 koppel dat trouwt per zaterdag, daarom dat het wel wat langer mag duren wsch

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 17:15:28

Hey Selena,

Bij ons hebben ze dit ook vermeld bij het inschrijven...
De gemeente voorziet zelf muziek bij ons.

Moest ik van jou zijn zou ik toch maar eens contact opnemen met de gemeente, en stuur zo een beetje aan op hetgeen je zelf verkiest...

Suc6!

C

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-5-2011 18:45:57

Bij ons was er ook géén muziek. Is meestal zo, tenzij je er uitdrukkelijk naar vraagt. Dus als je dit wil, geef hen dan een seintje! Zelf zullen ze niks voorzien!

Noëlla
15-10-2011
 Meld misbruik26-5-2011 19:34:06

wij hebben geen kerkelijk huwelijk en had ook graag een muziekje tijdens het ondertekenen van het trouwregister, maar jammer genoeg wordt dat bij onze gemeente niet gedaan. er wordt 20 min. per koppel voorzien en gedaan. er kan wel een woordje gezegd worden door zus, getuige,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...