Terug naar overzicht
Hallo, hmm is wel heel mooi en mss ook wel mijn maat. Ik dacht naar een kort kleedje te gaan maar je doet met toch twijfelen. Ik denk er eens over na.
Kan nu effe niet naar je account. Wou nog een foto sturen met een "realistische bruid" want dit is natuurlijk het model van Linea Raffaelli zelf. Ik heb er mee gedanst en al (wegens de laagjes onderaan heel flexibel)
Hallo Inge, Je kan me mailen op paja65@hotmail.com. Ik ging je net vragen of je wat foto's van jezelf kon doorsturen. Dus, ja graag. Er is natuurlijk nog 1 belangrijk punt ... maatje 38 zou best ok kunnen zijn maar dan heb je nog de grootte en ook de maat van het vrouwelijks schoons dat we allemaal hebben dat toch een belangrijk punt kan zijn als het op jouw maat gemaakt werd.Ben in blijde verwachting ... van je foto's. Greotjes,
ik kan het niet openen inge
@Patricia: fotokes zijn onderweg. Komen passen is de boodschap. @Mieke: krijg ik ev. je mailadres, dan stuur ik wat fotokes door.(ev. via private message)
Inge, Als je de fototjes verstuurd hebt om 12u14 (uur van je boodschap hierboven) dan is er mss een probleem want ik heb ze nog niet ontvangen (13u02). Dit even ter info. Groetjes
Heb ze nu nog eens verstuurd naar dat hotmail-adres. Check altijd het adres nog eens, de spam en ev. hoe vol je mailbox zit?
Ik weet echt niet wat er scheelt. ik krijg mails binnen maar de jouwe niet. Opie 1 : mail naar bart.waeles@telenet.beOptie 2 : kan je me je mailadres geven, dan tracht ik jou eerst eens een mail te sturen Sorry voor 't ongemak, ik vind het ook niet leuk
Patricia, ik heb het geprobeerd met je optie 1, maar daar kreeg ik een mailer-demon berichtje op terug (permanent error)Dus optie 2: mijn adres is: imestdagh@yahoo.comps: heb je laatste privé-berichtje per ongeluk gedeleted ipv geopend, dus voor ik het gelezen had.