Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkele vraagjes...

26-5-2011 17:10:14
Bruidjes,

Met 36 dagen op de teller begin ik echt wel te beseffen dat we gaan trouwen... Woehoew!!!
Voorheen heb ik het steeds als een "serieuze organisatie" aanzien.
Maar nu ben ik echt wel aan het genieten van al het leuks tijdens de voorbereidingen...

Wel maak ik me plots zorgen over volgende puntjes:
-Wat als hij mijn kleed niet mooi zal vinden?
-Wat als er op het laatste moment enkele gasten afzeggen?
-Wat als er een discussie tussen gescheiden ouders komt?
-Wat als er iemand te laat komt voor onze ceremonie?
-Wat als het toch zal regenen? Voorzien jullie paraplu's?

Zijn maar enkele "wat-alsen" die door mijn hoofd spoken...
Hoop maar dat er snel geruststelling zal komen..

Liefs,
Charlotte

Charlotte
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 365

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 17:37:13

Hier ook nog 36 dagen te gaan en ik vind dat de voorbereidingen nu een beetje te veel worden. Ik moet precies te veel doen op te korte tijd.
Over al jouw vraagjes maak ik mij nog geen zorgen (daar heb ik ook de tijd niet voor)

* Hij zal je kleed zeker en vast mooi vinden, gewoon omdat jij het draagt!
* Als er op de laatste moment gasten afzeggen, dan moet je maar denken, dat ik spijtig voor hen. Zij zullen een geweldig feest missen!
* Jullie ouders zullen zeker wel hun best doen om die dag geen ruzie te maken. Het is immers jullie dag! en ze zullen ook wel weten dat jullie het hen enorm kwalijk zouden nemen.
* Als iemand te laat komt voor de ceremonie, tja, dan heeft hij het gemist he.
Zolang jullie en jullie getuigen maar op tijd zijn! Het zal er ook vanaf hangen of er na jullie nog iemand trouwt. Als dat niet het geval is, zullen ze ook wel even wachten.
* Maak je geen zorgen, het gaat niet regenen op 2 juli !!
Dat hoop ik althans! Ik heb geen paraplu's voorzien. Als ze de week voor de trouw over regen spreken ga ik nog wel op zoek naar enkele paraplu's, denk ik.

groetjes

Vanessa

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 18:13:30

Hey Vanessa,

Mercikes voor je woorden...

Veel suc6 nog

x

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-5-2011 18:36:29

-Wat als hij mijn kleed niet mooi zal vinden?
--> Wees gerust, je straalt die dag zoooooo hard, dat àlles mooi is! :-)
-Wat als er op het laatste moment enkele gasten afzeggen?
Tot enkele dagen op voorhand kan je de feestzaal nog verwittigen en hoef je hen niet te betalen. Blijkt men op de dag zelf er niet te zijn, dan moet je wel het eten betalen, maar niet de drank (zo hadden wij 2 gasten...)
-Wat als er een discussie tussen gescheiden ouders komt?
Zelf rustig blijven! En laat anderen het voor jou oplossen! (liefst buitenstaanders zoals een ceremoniemeester, pastoor, maître van de zaal,... van hen wordt dat sneller aanvaard dan van familie)
-Wat als er iemand te laat komt voor onze ceremonie?
Ik geef je op een blaadje: dat zal je heus niet merken! ;-) Normaal gezien zit de kerk (of andere plaats) 'vol', zodat je niet snel iemand zal missen...
-Wat als het toch zal regenen? Voorzien jullie paraplu's?
Dat kan je enkele dagen voordien nog regelen... Ik zou nog afwachten...

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 18:46:08

Hey Veronique,

Mercikes.....................

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...