Terug naar overzicht
Ik vermoed dat jullie grote feest wel na het kerkelijk huwelijk zal zijn in augustus...Dus zou ik zelf een mooi kleedje zoeken voor het wettelijk huwelijk (moet dan niet eens van een bruidszaak ofzo, gewoon een mooi kleedje).En dan in augustus de echte bruidsjurk... Indien het grote feest in april is...Zou ik dan mijn bruidsjurk ook dragen en voor de kerk eventueel nog een keer, je kan het altijd laten schoonmaken in een droogkuis ofzo... Groetjes,Celesta
Misschien voor alle veiligheid toch een andere jurk voorzien voor het gemeentehuis want de maand april in België... is meestal koud en vochtig ! Bovendien duurt de burgerlijke trouw meestal niet langer dan een kwartiertje. Als je toch je witte jurk wil aandoen, zou ik toch zeker iets voorzien tegen de kou ingeval van "Belgisch aprilweer".
Zullen alle gasten uit België ook in Italië zijn? Waarschijnlijk niet of wel? Indien niet, zou ik 2x dezelfde jurk aandoen...
hoi, oooh leuk! In Italië... wij hadden dat ook graag willen doen, maar omdat we dan weinig familie van hier meekrijgen hebben we dan maar gekozen om het feest hier te houden. En we gaan de Italiaanse familie wel goed in de watten leggen en dan maar hopen dat ze gaan willen komen. Waar trouwn jullie ergens? Wat de kleedjes betreft, mijn zus is ook zo getrouwd en vr de wet had ze een simpel pakje aan( witte rok+jasje en roze bloesje en bijhorende schoentjes) en voor de kerk had ze haar witte trouwjurk. Natuurlijk als de familie van hier ook nr Italië komt, is het kleed geen verrassing meer...dus zou ik er toch 2 verschillende nemen Maar t'is natuurlijk een eigen keuze hé ! Veel succes xxx Patrizia
we doen hier een feest voor collegas en vrienden aangezien die niet naar daar gaan komen , maar zijn familie eerst gingen ze niet komen en nu komer er toch een paar of allemaal mee naar italie . en in italie trg feest voor mijn familie uitbndig e zoals de italianen dat kunnen . :p @ patrizia het is Bisceglie ( bari ) Puglia