Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Tafelaanduidingen

26-5-2011 20:57:20
Hallo allemaal,

Nog 36 dagen. Ik moet nog een aantal dingen in orde brengen, maar dat komt wel in orde.
Er is echter 1 ding waar ik niet mee verder geraak : de tafelaanduiding

We gaan onze gasten een vaste tafel geven, maar geen vaste plaatsen.
Nu ben ik mij al weken aan het afvragen hoe ik de tafels ga noemen en hoe de gasten weten aan welke tafel ze moeten plaatsnemen. HELP!
We hebben niet echt gezamenlijke hobby's, beroepen, ...
Ons huis staat er al een aantal jaren en buiten af en toe een reisje naar Spanje of Frankrijk reizen we ook niet zo veel.
Het enige echt gezamenlijke dat we hebben zijn onze kinderen!!!
Ik heb al gedacht om iets rond hen te doen, maar heb niet echt ideeën.

Kunnen jullie mij helpen?

Een bruidje die even met de handen in het haar zit!

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1152

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik26-5-2011 21:01:25

Helene
14-7-2012
 Meld misbruik26-5-2011 21:12:27

hey,

misschien kan je iets doen rond favoriete steden?
ga je gewoon het voorbeeld geven van mijn zus haar trouwfeest.
mijn zus en haar man zijn beide verzotte gentenaars.
op elke tafel stond een foto+ plaatsnaam van een plek in gent die betekenis had voor hen.
toen de mensen voor de receptie binnenkwamen om het echtpaar te feliciteren, kregen zij een kaartje met hun naam /namen (per koppel) en de plaatsnaam van hun tafel.
zo wisten ze waar ze heen moesten.

hopelijk heb je er wat aan.

groetjes

Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik26-5-2011 21:38:51

Wij werken met geplastificeerde tafelhouders van "liefde is" De mensen die binnenkomen krijgen dan een verkleinde versie van hun liefde is kaartje en zo moeten ze op zoek gaan naar hun tafel. Keuze genoeg omtrent "liefde is" te vinden op internet.

Veel succes!

Groetjes

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik27-5-2011 0:05:46

Wij gaan waarschijnlijk gewoon iets kenmerkends van die personen aan de tafel zetten.
Bij de mensen van de hondenschool op tafel, staan er een aantal foto's van onze honden, ook zo voor de paarden.
Ook een paar familiefoto's of foto's van de grootouders, foto's van de school,...
Iedereen weet wel op welke manier hij of zij aan je verbonden is, en dat is gekenmerkd door die foto's...

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik27-5-2011 0:41:39

- vergroot foto's van je kids en plastificieer ze en zet ze midden op de tafel. Geef bij het binnenkomen een kleine foto aan iedereen en dan weten ze waar ze zitten

- wij werken met koekjes (of snoepjes) : bij binnenkomen krijgen ze eentje en op hun tafel staat volle bokaal

- vrienden die trouwden wilden niets van dat alles en die hebben gewoon tegen de muur van de zaal waar de receptie was een plattegrond van de zaal gehangen en daar de namen opgezet. Zo wisten we ook waar we moesten zitten.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik27-5-2011 9:29:03

Hey,
Wij gaan normaal met liedjes werken.
Iedereen die binnekomt,krijgt een kaartje met daarop de titel van een liedje.
Wanneer dit liedje dan wordt gespeeld,weten ze dat ze naar hun tafel moeten.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik27-5-2011 9:34:07

Na heel veel ideeen en nadenken hebben wij besloten gewoon witte kadertjes te kopen met een fushia blad in (fushia is ons thema) en daar gewoon op "familie..." , "vrienden van..." en dit op tafel te zetten in het midden.
Kadertjes kosten 1.79€ voor 2 stuks in Ikea en je kan ze daarna nog gebruiken voor foto's :-)

Succes met de zoektocht, ken er alles van ondertussen die stomme tafelindeling :-)

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik27-5-2011 10:12:43

Hey,

Je kan je kinderen om de beurt een cijfer 1,2,3,... laten vasthouden (omhoog in de lucht ofzo daar een foto van nemen en die op tafel zetten.

Groetjes

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik27-5-2011 12:02:53

Foto's van de kinderen die

- aan het spelen zijn.
- in bad zitten
- aan het eten zijn
- tv aan het kijken zijn
- ...

deze foto's een naam geven, en deze aan de gasten uitdelen.
Of, deze foto's per tafel afdrukken (naargelang aantal gasten),
in klein formaat, en dat aan de gasten uitdelen per tafel...

elien
22-9-2012
 Meld misbruik27-5-2011 23:29:53

verschillende sprookjes...
bv het sprookjes hans en grietje...en dan de mensen een kaartje geven met de tekst 'kniebel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn huisje'....en dan op tafel een sprookje in een kadertje in fotohouder. en dan mss nog een maat in een lakei-pak steken en de vrouwen een glazen schoontje laten passen en dan mss nog een heks laten rondlopen met een mand met appels...

of verschillende kleuren drijfkaarsjes...en op de tafels een kom zetten met daar al een stuk of twee van die kaarjes en dan moeten ze hun kaarje daarin steken en dan heb je meteen al je sfeerverlichting...

bokaal met de één kleur van mnm's...en de mensen een klein zakje geven van da kleur met een paar mnm's erin...

mss iets met pokerschijfjes en dan een poker tafel of roulette tafel huren ...

of verschillende soorten snoep

verschillende bloemen...

wij persoonlijk zijn aant twijfelen over de efteling sprookjes omda we daar alletwee zot van zijn en we ook al een zoontje hebben. en twijfel over de kaarjes en pokerschijfjes..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...