TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
17-9-2011
|
26-5-2011 21:28:22
Als je zelf zo twijfelt in je keuze,zou ik mss toch nog proberen om het kleedje te wisselen,maar zal moeilijk worden.
Maar als je de situatie uitlegt ies er mss nog iets aan te doen,beter nu in het begin dan nog langer wachten,nu kunnen ze de bestelling mss nog wisselen later niet meer(allé hoop ik toch)
Ga nog eens terug naar de winkel,doe het kleedje nog eens aan en zie wat het zegt
groetjes
|
|
Brenda
10-9-2011
|
27-5-2011 0:37:20
je trouwt pas februari volgend jaar én beide jurken hangen in dezelfde winkel.
als ze in dezelfde prijscategorie zitten kan ik me niet inbeelden dat dit een probleem kan zijn, aan die jurk zijn ze echt nog niet bezig.
ga terug, leg het uit, pas beide jurken en beslis dan.
ik heb deze week ook met zo'n twijfel gezeten dus i know the feeling !!!
|
|
frida
6-2-2010
|
27-5-2011 7:24:09
Hey, Ga gewoon zo vlug mogelijk naar die winkel.....
|
|
Ann
21-7-2012
|
27-5-2011 9:25:40
Hey,
Ik zou ook gewoon even informeren of het mogelijk is om te ruilen en ik denk dat het geen probleem zal geven.
Het is zoals Brenda zegt,ze gaan zeker en vast nog niet bezig zijn aan de jurk.
Trouwens met vragen kan je niets misdoen hé. Een nee heb je,een ja kun je krijgen ;-)
|
|
Fredie
26-6-2010
|
27-5-2011 10:14:01
Hey Sofie, Ga gewoon terug naar die winkel, helemaal alleen. Je legt uit wat je voelt en dat je liever nog eens jurk b past omdat je heel hard twijfelt aan je oorspronkelijke keuze. Er is toch nog tijd genoeg ? Ik kan me niet voorstellen dat mensen die in het vak zitten, dit al niet vaker hebben meegemaakt en je dus zullen antwoorden dat het te laat is of zo... En neem deze keer misschien een fototoestel mee zodat de winkeldame je kan fotograferen met beide jurken en in 3 verschillende poses bvb . Als je jezelf op foto ziet, kom je sneller tot het doorhakken van de knoop, vind ik. Veel sukses gewenst alvast !
|
|
Selena
18-6-2011
|
27-5-2011 11:13:46
Hey Sofie, ga zo snel mogelijk naar de winkel of bel hun. Als jij en je mama jullie nu al zo voelen! Ga er gewoon voor! Niet twijfelen!! Succes
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
27-5-2011 22:03:57
Hoi Sofie, zo snel mogelijk teruggaan hoor, zo snel twijfelen lijkt me toch niet zo'n goed teken. Gewoon doen, desnoods al eens bellen op voorhand en de situatie uitleggen zodat ze alvast op de hoogte zijn. Succes!
|
|
Sofie
4-2-2012
|
28-5-2011 16:38:38
't Is in orde, whoeehoeew! Wat een opluchting!
Thanks ladies!
Sofie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|