Terug naar overzicht
Geniet met volle teugen van jullie dagje morgen... Alvast een hele grote proficiat!!! Grtjs
Hallo, Amai super spannend nu he, geniet van jullie laatste voorbereidingen en vooral geniet morgen van jullie langverwachte huwelijksdag, alvast veel geluk samen. Kga zekers aan jullie denken morgen.;-))
Geniet!
Geniet van elke sec................
Hey Sara Vandaag staan er nog 399 dagen op de teller :o) De verandering van 4.. naar 3... geef me al kriebels in de buik! Waarschijnlijk had jij een jaar geleden ook dat gevoel. EN nu is het zover voor jullie! Geniet en maak er een onvergetelijke dag van! Knuffel Melissa
Hey Sara, geniet maar van jullie dagje morgen! Hier heb je lang naar uitgekeken, maar je werken zal wel beloond worden! Wij duimen alvast voor goed weer!xLies
Geniet van jullie dag! En kom zeker nog een verslagje posten hé! met eventueel dat extratje meer
Geniet er van!! Het zal geweldig zijn!!
Ik krijg van je verhaal al helemaal kippenvel. Ik zou zeggen geniet er echt van morgen. Want zo'n dag is zo snel voorbij, ik vond het in ieder geval een fantastische dag en hopelijk hebben jullie morgen even prachtig weer als wij.
geniet ervan ... het is zo snel voorbij ... maar tzijn herinneringen die je voor altijd koestert
Hey, Alvast heel veel geluk!! Ik ga mee duimen voor het goed weer!! Veel groetjes Ellen
Geniet ervan! Alvast een dikke proficiat! Vanessa
hey sara , geniet van jullie mooie dag alvast ne dikke proficiat , ben benieuwd naar jullie verslagje grtz nans veel geluk samen
Hallo Sara en partner, Geniet van jullie dag morgen! Het zal mooi weer!Vergeet vooral niet tussen de gasten door, ook van jullie tweetjes te genieten Laat ons maar vlug het verslagje lezen! Vanharte proficiat!jeff en benny