Terug naar overzicht
Hoi,Geniet van jullie dag en geniet vooral van elkaar. Dat dit een niet te vergeten dag mag worden.Debra11/08/06
Hallo Gianna Ik had al aan je gedacht deze ochtend toen ik naar mijn werk reed ! Dacht amaai zij heeft geluk zeg met het weer :-)Geniet er maar met volle teugen van en laat hier later dan een verslagje na ;-)groetjesLien 26/05/06
Hey meid,inderdaad, met het weer heb je het alvast heel erg getroffen. Geniet ervan met volle teugen en laat ons binnenkort eens weten hoe het was hé!Groetjes,Lieve
Genieten meid... en wat een weer .... jongens toch... ik kan er alleen maar (voor nu) van dromen dat onze dag ook zo stralend is.Ann20/5/2006 nog 16 dagen
Oooh, spannend! En het is inderdaad stralend weer, geniet van je mooiste dag!!Astrid08.09.2007
Whaaaaaw, Wat een weer. En jullie gaan ook nog eens stralen. Het zal zeker een dag worden die niet meerstuk kan.Geniet ervan.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
whahwwwwwwkmoet niet vragen hoe je je voelt......vol zenuwen....geniet van deze bijzondere dag en neem af en toe ook tijd tussen de drukte voor elkaar....laat dit een begin zijn van een mooi en gelukkig leven samen,en kijk af en toe terug op deze bijzondere dagenjoy jou're day!!!!!!!Paolina