Terug naar overzicht
Hey Nathalie! Wij trouwen volgend jaar in Rhodos en staan in contact met rodini events. Je hebt verschillende weddingplanners voor in het buitenland te trouwen maar die kent het best Rhodos want ze woont daar al 30 jaar en heeft vele contacten in Rhodos. En ze spreekt nederlands dus dat is ook een groot voordeel! Ze zorgen echt voor alles en aangepast aan jullie wensen. Zouden jullie dit jaar nog trouwen? Groetjes Emilie
Beste Nathalie, je kan even kijken bij www.irisdecreus.be. Wij hebben net met haar contact opgenomen voor wat hulp bij onze bruiloft (in België weliswaar, maar wij wonen zelf in Nederland). Zij organiseert ook bruiloften in Frankrijk bijvoorbeeld. Groet en succes!
Ik heb goede ervaringen met Monique Parijs van Beaujour (http://www.beaujour.eu/ )!
Hoi Nathalie, Ik ben weddingplanner in Altea - Spanje ( Costa Blanca ) en krijg dus regelmatig vragen van paren die willen trouwen in het buitenland, niet alleen in Spanje ( hoewel ik daarvan uiteraard het beste op de hoogte ben ) Als je vragen hebt, over wettelijke bepalingen, voorbereiding, kosten, of leuke ideetjes en locaties, ... contacteer me gerust via dit forum of via de email groetjes en veel succes Chris De Houwer AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish⇄AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddishDetect language » Hungarian