Terug naar overzicht
Misschien is proberen bij Lpp ceremonie in sint-niklaas, heel goedkoop en veel keuze, maar wees snel want er zal wel al veel weg zijn ... Groetjes
wij hebben er eentje van bij www.vw-busje.be Wel slechts 2 busjes beschikbaar, volgens mij
www.retro.be wij hebben daar ook een bus besteld, ze hebben een groot aantal bussen en auto's. Mss hebben zij er nog eentje vrij...
Ceremonie Roger in Meulebeke (daar gaan wij) of cloosterhof in tielt? Heb ook wel al vernomen dat je bij beide snel moet zijn. maar je kan wel proberen hé.
Dag Brenda, Van waar ben je? Wij hebben wel een busje maar zijn dit nog volop aan het restaureren, we kunnen je wel helpen aan enkele kevers, een karmann ghia cabrio en een prosche cabrio -> uit de hand gelopen hobby van mijn toekomstige ;-) Maar wél heel handig als je gaat trouwen!
Je kan mss eens kijken op een forum van vw-busjes. Stuur me anders een privémailtje, ik heb nog enkele adressen.
kever-rent.behebben ook busjes!
heb je een privé-berichtje gestuurd...
Heb je al eens bij het bruidsparadijs in Merksem gehoord, veel keuze en je kan ze vrijblijvend bezichtigen..
Wij trouwen op dezelfde dag en hebben ook zo'n busje gehuurd (zo'n twee weken geleden), wel bij een persoon die zo maar één busje heeft... Veel succes nog