Terug naar overzicht
Súúúperleuk!!!!
De max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amai heel goed gedaan Emily, proficiat nog eh! :-)
Wooow, geweldig leuk gewoon! :-D En u verloofde doet de strijk en gij drinkt wijn? Damn girl hoe krijg je hem zover? :p
Heel mooi gedaan :)en vooral heel origineel :)
och super geweldig leuk gedaan :-)
Thanks ladies!! @ Lynn: voor de foto doet hij alles, in real life zal ik er nog wat aan moeten sleutelen denk ik
Super tof gedaan.
Knap gedaan!
Hééééééél leuk! Met wat humor erin en mooie foto's enzo. Super en origineel!
Hey Emily Wauw super gedaan! Echt leuk! Knuffel Melissa
Ge-weldig gewoon ! Wie volgend jaar durft te beweren dat hij/zij niet meer wist waar die save the date kaart ook alweer naartoe was... Hoedanook heel leuk om naar te kijken ! Bedankt om dit met ons te delen !
Supertof, zeeeeeer orgineel, ik word hier superhappy van.Als de genodigden nu niet weten wat jullie bedoeling is ...partydelight@skynet.be
Zo'n toffe reacties allemaal, dank u ben echt superblij dat het zo in de smaak valt!! Echt leuk om te lezen :)
wauw !!! echt superknap gedaan kei orgineel echt super !! daar gaat in jullie familie nog lang over gesproken worden vele groetjes en nog veel succes met jullie voorbereidingen
heel erg leuk! Supergedaan! Proficiat.
Oh super!!!!!!!!!!!! Deze is echt wel de beste die ik tot hiertoe heb gezien!Leuke (duidelijke!) foto's, een mooi verhaal en super stralend koppeltje!!!!Nog heel veel succes met de voorbereidingen en ongetwijfeld tot ergens o/h forum (als mede 2012 bruidje kunnen we nog wat opsteken hier he? :-)) -X-
één woord : super !
amaai zeg zoooo prachtig. en jullie zien er echt een fantastisch koppel uit !!
Ongelooflijk prachtig gedaan!!!!
heel mooi gedaan. wij trouwen trouwens op dezelfde datum. nog veel plezier met voorbereiden.
G-E-W-E-L-D-I-G !!! Chapeau !!!!
Wat leuk gedaan zeg, zo origineel! Supertof!
Wauw kei leuk! En zo'n speciale manier van elkaar te leren kennen,echt gelijk in de film! Echt een super leuk en tof filmke! Werd er al direct happy van!
Hey, Ja echt super!!Geniet nog volop van de voorbereidingen.... en inderdaad wws nog tot op het forum als mede bruidje 2012... Groetjes Ellen
Oooooh echt kei mooi (en ook wel een beetje schattig!)... !
wauw! prachtig!
dank u allemaal!! Maakt me echt happy happy happy :-)
Heel tof gedaan!!! En zo hebben wij jullie ook al een beetje leren kennen! Knuf Vicky
Supermooi seg! Hoe heb je dit gedaan?? Met welk programma?