Terug naar overzicht
Hoi Stephanie, Bij HEMA hebben ze altijd kleine pluchen diertjes (ongeveer 7 cm hoog) en allerlei leuke, kleine spullen voor kinderen (zo van die ouderwetse tollen bijvoorbeeld) Misschien daar eens gaan kijken? Groetjes,Filipa
hema,zeeman,wibra,blokker,bart smit,dreamland,fun,.... Je moet kijken bij uitdeel cadeautjes,die dingen zitten meestal in een zak per 10 stuks. In hema heb je ook stempeltjes enz.,
Je bent zo te zien niet echt van Antwerpen maar Dockx op de Antwerpsesteenweg in Lier is daar ook goed voor: daar hebben ze heel veel 'kleine' cadeautjes voor kinderen, als ik kind was kocht mijn mama daar de pakjes om op school uit te delen :-) In de Ikea heb je mss ook wel leuke dingetjes?
hey Stephanie Wij hadden bellenblazers (van Action, 0.24 € per stuk) groetjes Joyce
Hema, Action, Kruidvat, Zeeman,... Wij hadden stempelstiften uit Kruidvat: 12 stuks voor 1 euro!
Hoi, Weet da het raar klinkt, maar in de colruyt hangen altijd zakjes met speelgoed voor niet veel geld!
Wij hebben een potlood van hema en een vingerpopje van ikea.Niet zo heel duur en wel schattig :o)!We gaan hier dan ook nog een zakje snoep aanhangen.
Bedankt voor al jullie reacties, het was een vruchtbare dag want de knoop is doorgehakt :) Het zijn potloodjes geworden (in een doosje zoals een bellenblaas) + voor anderen een fluit voor in bad mee te spelen en te fluiten, alles gevonden bij Action moesten jullie zelf nog van gedacht veranderen of zelf nog op zoek zijn! De potloodjes zijn voor mezelf ook handig nadien als er dan toch minder kindjes moesten komen, dan ga ik deze gebruiken bij onze kindjes - als ze er zijn :) - altijd handig om in een handtas te steken! Nog eens bedankt!