Terug naar overzicht
Misschien omdat je in de vakantieperiode trouwt dat het wel nuttig kan zijn om je uitnodigingen al vroeger te verdelen, zodat mensen er nog rekening mee kunnen houden ivm hun vakantieplannen? Ikzelf zou ze sowieso 8 weken op voorhand uitdelen, omdat ik zelf altijd zit te 'wachten' op een uitnodiging (als je weet dat je er een krijgt) :)
Hoi Baci, Wij trouwen op 23 juli en de uitnodigingen waren bij ons met Pasen al allemaal de deur uit. Dit in verband met verlof, zodat mensen daar zeker rekening mee konden houden... Dus ik zou zeggen, begin maar uit te delen! ;-) Groetjes,Filipa
Bij ons zijn ze een goede week geleden de deur uit gegaan :)
De etiquette zegt 6 tot 8 weken. Vooral tijdens vakantieperiode is 8 weken aangeraden :)
Wij trouwen ook 30 juli en ze zijn van 15 mei de deur uit
Ok... Ik ben dus al vrij laat met andere woorden... : DGoed, dan begin ik te schrijven e! :D
Wij trouwen op 9 juli en die van ons zijn al een tijdje de deur uit... ook van cartarosa. Welke kaart hebben jullie genomen? Wij het concertticket en hebben tot hiertoe al heel wat positieve reacties mogen ontvangen... Groetjes
Vooral omdat jullie in de vakantieperiode trouwen, zou ik ze zeker nu al versturen. Zeker als je op voorhand geen save-the-dates hebt verstuurd.
Wij trouwen 17 sept en gaan ze toch al vanaf half juni beginnen versturen/rondbrengen...Iedereen maakt tegenwoordig zo veel plannen op voorhand, dat we toch graag zeker willen zijn :-)
Wij hebben vandaag onze uitnodigen gekregen. Mooi mooi mooi :) Wij zijn vandaag beginnen uitdelen aan vrienden die we vandaag zagen en ouders en grootouders. De meeste geven we persoonlijk aan de mensen. =)