Terug naar overzicht
Ik zou dezelfde kleur als je jurk nemen, dat is volgens mij het mooist!!!
Ofwel dezelfde kleur, ofwel zwart, denk ik...
Ik zou zeker dezelfde kleur nemen. Ik heb ook mijn schoenen laten kleuren in de kleur van mijn kleedje... Binnen twee weken zijn ze klaar!! Ik heb het laten doen via mijn bruidswinkel La Tiara. Mijn schoenen zijn van Rainbow Club (Mabel). http://www.elsacolouredshoes.com/ Grtjs Sara
Met zo een kleur kleed zou ik ook dezelfde kleur nemen...is altijd het mooist Groetjes
Goud of zilver?
er zit iets van goud in de jurk verwerkt probleem is het is zo een apparte kleur paars/bordeaux dat niets in die kleur is te krijgen. ik weet in limburg ook geen locatie waar ik kan laten verven. Wat zijn de kosten van schoenen verven eigenlijk. ik denk inderdaad dat goud niet verkeerd zou zijn. nog niet an gedacht. dank jullie
Verven van de schoenen kost circa 35€ dacht ik, moet ze nog gaan betalen . En je ziet geen verschil. Ze nemen een staaltje van je jurk en hebben dus zo de perfecte kleur voor je schoenen. Wat locaties in limburg betreft, best eens een mailtje sturen naar hen staat op de site of gewoon via contact formulier. Ze reageren heel snel met alle verdelers in de omgeving. Ik heb hier al een post gelezen op het forum dat Blue Bruidsmode in Maastricht de schoenen zou verkopen en dus ook laat kleuren. Maar er zullen er beslist nog meer zijn. Grtjs Sara
dank je wel zal eens informeren mastricht ligt nog aardig uit de buurt maar ach moet er iets voor over hebben. dank je wel