Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben zelf een gedichtje geschreven met als laatste twee regels: samen met onze ouders willen we jullie plezierenzijn jullie bereid ons geluk mee te komen vieren? groetjes.
Hoi Nele, bij ons staan de ouders niet vermeld op de uitnodiging.Vonden ze echt niet erg, aangezien wij nodigen voor ons huwelijk... Maar het is natuurlijk hoe je het bekijkt! xxx
Na 10 jaar samen te wonen en 2 kinderen vonden wij het ook niet nodig om ze te vermelden. Bij ons staat er ook "wij nodigen u uit" Ik denk dat dat vooral nog wordt gedaan als je van thuis uit trouwt. Vraag anders aan jullie ouders hoe zij dat zien.
Wij wonen samen en betalen zelf ons huwelijk maar zetten ze er wel op, maar heel kort. onze namen en dan eronder alsook hun ouders nodigen u uit....
Ja, bij ons betalen de ouders wel, en we willen ze er zeker opzetten, 't is alleen de kwestie hoe... en sorry Ilse, maar ik doe niet aan gedichtjes, maar het was wel leuk.
Hoi, wij noteren ook nog onze ouders op ons annonce maar ons tekstje luidt Kevin en Inge Nodigen u vriendelijk uit op het avondfeest vanaf 19u30 Ter gelegenheid van hun huwelijk Gelegenheidsadres De Cofar [Zaal Yquem Kaasterstraat 42 8800 Roeselare Graag een seintje vóór 10 Augustus of u al of niet aanwezig kan zijn Kevin Soete & Inge Destoop Lore & Febe XXX 8530 Harelbeke Tel. (Kevin) of (Inge) Cadeautip * Daarnaast komt dan een tekste Onze Ouders en dan al de namen genoteerd want ventje s nu eenmaal gescheiden dus zullen er 3paar namen vermeld zijn
Nodigen u vriendelijk uit op het avondfeest
vanaf 19u30
Ter gelegenheid van hun huwelijk
Gelegenheidsadres
De Cofar [Zaal Yquem
Kaasterstraat 42
8800 Roeselare
Graag een seintje vóór 10 Augustus of u al of niet aanwezig kan zijn
Kevin Soete & Inge Destoop
Lore & Febe
XXX
8530 Harelbeke
Tel. (Kevin) of (Inge)
Cadeautip *
Bij ons staat er : onze gelukkige ouders en grootouders en dan een opsomming.
Wij hopen er samen met jullie, onze ouders en grootouders een onvergetelijke dag van te maken. :)
Dag Nele, wij vermelden onze ouders er als volgt op: Ook onze ouders feesten mee: naam en naam. Wij wonen ook al een tijdje samen en hebben 2 kindjes, maar ik vond dat ze er wel bij op mochten, aangezien ze die dag toch serieus sponsoren
Dit is het geworden: "Deze mooie dag vieren we samen met onze ouders:" en dan hun namen. Bedankt voor de tips!