TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
2-7-2011
|
28-5-2011 12:52:44
Same over here... . Ik wacht mijn tweede pas af! Ik probeer me te sussen dat er, bij het kopen, toch wel iets moet geweest zijn dat me aansprak. Dus is mooi en niet meer mooi volgens mij erg relatief. Komt wel goed. Misschien vinden we het binnenkort wel weer mooi!
Groetjes,
Sofie.
|
|
Sofie
4-2-2012
|
28-5-2011 16:35:45
Dag Helene,
Ik zat deze week met hetzelfde gevoel. Vorige week koos ik mijn jurk en halverwege deze week besefte ik dat ik mis zat, de twijfel sloeg toe.
Mijn grote fout was, dat ik me erg had laten beïnvloeden door de rest. Vandaag ben ik mijn jurk gaan ruilen, het ging nog nét, gelukkig...
Als ik het goed begrijp is jouw jurk al gemaakt? Of ben je het pasmodel nog eens gaan proberen? Indien het dit laatste is, rep je dan naar de winkel en verwissel die jurk!!!
Ik hoop dat je eruit komt meid, want ik weet hoe rot het voelt.
Groetjes,
Sofie
|
|
Sofie
6-8-2011
|
30-5-2011 12:46:05
Haha,
ook hier hetzelfde. twijfel twijfel en nog eens twijfel
Ik heb mijn jurk in de winter gaan kiezen en ik vind hem nu een beetje te gesloten.
Op de schouders zijn het vrij brede banden en ook weinig decolleté te zien. Ik twijfel nu of ik toch beter geen bustier had gekozen.
De rug is wel open
't is raar om te zeggen maar ik twijfel of de jurk wel 'sexy' genoeg is en niet TE braaf.
komt er nog eens bij dat ik ondertussen zwanger ben. Tegen de trouw zal ik 4 maanden zijn. Ik ben bang dat de jurk teveel zal knellen.
ik heb dit reeds gemeld in de winkel. Ze zouden zeker genoeg aanpassingen kunnen doen zodat ik er nog inkan. maarja er is een verschil tussen erin kunnen en een hele dag comfortabel zijn.
Maandag ga ik gaan passen. en ga ik toch eens bespreken of er iets aan kan gedaan woren. (kunnen ze m'n kleed overnemen en kan ik nog snel een ander (zwangerschaps)kleedje kopen, moet ik zelf zien m'n jurk te verkopen zodat ik een deel van de kostrpijs kan recuperen of moet ik gewoon een tweede comfortabele jurk voorzien voor 's avonds)
Dusja bovenop m'n gewone getwijfel komt nu ook dat nog. hehe maarja we wisten dit toen we eraan begonen hé
Ook het kapsel zorgt voor genoeg twijfel, hopelijk ben ik op 7 juli tevreden (proefkapsel)
|
|
Sarah
3-9-2011
|
30-5-2011 14:32:56
Niet te veel twijfelen! Ik heb dat nu ook met allerlei bustier kleedjes, die ik wel mooi vind op andere mensen, maar ze stonden mij echt niet! (alhoewel ik met bustier t-shirtjes enzo wel eerg goed sta; het is die dikke stof die mijn figuur echt niet volgde), maar soit; ik sus mezelf met het idee dat niet alles wat op iemand anders goed staat ook op mij goed zou staan...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|