Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heeeeeeeeelp! Raad nodig...

28-5-2011 8:20:27
Bruidjes,

Heeeeeeeelp!!!!
Ik heb even jullie wijze raad nodig...

Mijn moeder wou per se dat een bevriend koppel van haar (lees: heel vervelend koppel, dat steeds denkt dat ze beter zijn dan anderen en dit dan ook sans gene laat blijken) moest worden uitgenodigd.
Om spanningen te vermijden hebben we er dan uiteindelijk wel in toegestemd. (wel nog steeds spijt van!)

Voor alle gasten hebben we een mogelijkheid tot overnachting voorzien.
Er zat dus een kaartje hieromtrent bij de uitnodiging.

Ja!!!
Jullie kunnen het al raden...
Madame en Meneer wensen een kamer!
(Grrrrrrrrr!)
Ik zie het echt niet zitten om op te staan en met hen aan de ontbijttafel te zitten...

Zou ik mijn stoute schoenen mogen aantrekken en hen zeggen dat de door ons vooraf gereserveerde plaatsen volboekt zijn. Ik kan hen bijgevolg een andere slaapplaats zoeken...
Maar wat als ze dan ter controle zelf naar ons hotel bellen??

Bedankt voor jullie antwoord....

Grtjs,
Charlotte

Charlotte
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 718

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik28-5-2011 8:25:18

Oei Oei, delicate situatie... Moest ik dit voorhebben dan zou ik toch wel zeggen dat de kamers volboekt zijn... sorry maar het is wel nog altijd u trouw eh Charlotte... Je zal je op het trouwfeest el ergeren aan hun en dan nog eens de dag nadien aan de ontbijttafel? en als ik het goed begrijp zulle ze wel op alles commentaar hebben... Ze mogen vind ik al blij zijn dat ze naar je trouwfeest mogen komen. Ik had toen al niet toegegeve... Het is jouw trouw en niet die van je mama... Trek je stoute schoenen maar eens aan!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 10:23:17

Mijn schoonouders hebben 4 koppels uitgenodigd en willen daarbij aan tafel zitten!
Niet bij hun eigen familie nee bij hun vrienden en dat zijn dan mensen die ik gewoon niet ken... Van zijn leven nog niet gezien :-)
En wij betalen alles zelf dus als ze zeggen de ouders betalen ok maar wij betalen alles zelf...

Gewoon bij neerleggen peins ik en u proberen er niet druk in te maken.
Succes!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik28-5-2011 12:00:18

Als je beschrijving klopt, dan lijkt het mij idd het soort koppel dat zelf nog eens naar het hotel belt of er dan geen andere kamers beschikbaar zijn... dus dat zou ik eigenlijk niet doen...

Maar ben je zeker dat je je zodanig hard gaat ergeren, dat je hen smorgens niet wil aanzien? Misschien zijn ze op je huwelijk wel respectvol en eerbiedig, en laten ze je doen (wat ze dan tegen elkaar zeggen eens ze thuis zijn, is een ander paar mouwen).

En als er verschillende gasten blijven slapen, kan je er dan niet voor zorgen dat ze smorgens een tafel aan de andere kant van de ontbijtruimte toegewezen krijgen? :) zo vermijd je toch al extra contact? :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-5-2011 13:16:42

misschien geven ze je wel een héééél schone cadeau ? ;o)

ik had er eerlijk gezegd dat aparte kaartje met hotel niet bijgestoken maar bon, is nu te laat. (wij steken het er niét bij maar zeggen het wel tegen degene die we graag aan het ontbijt willen).
laat ze overnachten en zorg dat de ontbijttafels loszijn, dus niet 1 grote tafel.
Niet mee inzitten, loopt wel los.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik28-5-2011 15:44:21

Moeilijke situatie... Ik zou ook mijn stoute schoenen aantrekken, meer zelfs ik zou dit afspreken met het hotel dan kunnen ze zoveel bellen als ze willen.
En als ze dan toch persé een kamer willen, boek dan ergens anders, maar dan op eigen kosten of op kosten van je ouders.

Mijn ouders hebben ook 5 bevriende koppels uitgenodigd, dit omdat ze een zaak hebben en niet anders kunnen uit beleefdheid Maar ze komen wel enkel naar de receptie en mijn ouders betalen de kosten voor de 5 extra koppels. Bij ons is dit mss iets makkelijker omdat wij ons feest volledig zelf moeten betalen. Ik weet niet hoe dit bij jullie zit natuurlijk.

Grtjs

Sara

an
12-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 1:21:43

Mja, ik zou het slikken en gewoon denken van mmjaa het beste van maken. Ik probeer er me niet te druk in te maken van wie heb ik graag en wie niet want uiteindelijk zijn 1/3 van de mensen op je trouwfeest eigenlijk mensen die je er niet echt bij wilt. Ik probeer me te concentreren om de mensen die ik er echt graag bij heb :) de rest laat je wat links liggen he, smile op je gezicht, even knikken en weer door gaan zeg ik altijd :) Als je ze echt echt er niet bij wil, gewoon zeggen dat het niet meer ging met het hotel maarja kans dat ze zelf gaan bellen.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 7:46:29

Ik zou ook zeggen dat het volzet is...en afspreken met het hotel ook!

Of ga als koppel ergens anders gaan slapen! Jullie tweetjes apart in een goeie B&B

Ik ben kontent, dat we direct gezegd hebben tegen de familie, dat wij geen pottekijkers wilden bij de organisatie en het kiezen van de gasten! Ons feest en onze ideeen en wij zelf betalen<;<;; en wij horen ook wel soms iets negatiefs of een opmerking via via....maar trekken het ons niet aan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info