Terug naar overzicht
Wij blijven ook samen. Mijn kapster en visagiste zijn allebei in Gullegem en anders zou ik speciaal moeten weg en weer rijden. Hij kan thuis niet gaan slapen aangezien zijn oudere kamer nu is ingenomen door zijn broertje. We gaan ons in aparte kamer klaarmaken en hij moet natuurlijk sneller klaar zijn dan ik en dan zal hij mij beneden aan de trap opwachten. We hebben nogal een redelijk grote hal, dus zal dat ook wel leuk zijn.
Hoi Debbie, Wij maken ons ook samen klaar. Omdat we al zes jaar samenwonen en het niet echt een idee van deze tijd meer vinden. Vroeger moest dat wel, want je moest eerst trouwen om dan te kunnen gaan samenwonen. Maar als je de traditie mooi vind, kun je het nog steeds doen denk ik. Wij maken ons hier ook samen klaar, maar elk in een aparte slaapkamer (wij hebben nog geen kinderen, dus plaats genoeg in ons huis) omdat we elkaars kledij ook niet zien voor we trouwen. En willen dan de mensen samen thuis begroeten. En ongepast of niet, doe waar je je goed bij voelt! Het is jouw dag!
Wij maken ons ook samen klaar,elk een andere kamer.Hij gaat dan naar de bloemist en als hij terug komt kom ik naar beneden. Wij zijn al 10 jaar samen en hebben 2 kindjes en ik kan niet slapen als hij er niet is. Voor ons is dit dus het beste .
Hey Debbie, Wij blijven ook samen. We wonen al 9 jaar samen en hebben een zoontje. Hij zal zich eerst klaarmaken en mssch dan achter de bloemen gaan en dan kan ik me ondertussen omkleden. Gewoon jouw gevoel volgen.
Hey, Wij hebben ons ook samen klaar gemaakt. Hij in de slaapkamer en ik in de badkamer. Hij heeft mij pas gezien als ik de trap af kwam....
Hey bruidjes bedankt voor de reacties! ik denk dat wij ook gaan samenblijven om ons klaar te maken en dan samen naar het gemeentehuis rijden... dat hij nu mijn kleed pas ziet aan het gemeentehuis of dat hij het thuis ziet maakt mij niet veel uit :-) kga het zo houden, wij hebben nl ook een zoontje van nu 15 maanden en ik moet hem ook nog klaarmaken...
Heey, ik ga vermoedelijk bij mijn ouders slapen (300m van waar we nu wonen). Hij komt dan als ik opgemaakt ben me afhalen en zo komen we naar buiten :) Maarja als je al langer samen bent en kindjes hebt is dat een beetje stom.... Ik wil het wel nog redelijk traditioneel... Wij trouwen al niet in de kerk omdat mijn familie daar niets mee wilt te maken hebben dus een beetje tradie willen we wel graag :)
Hallo, Wij zijn ook thuisgebleven, vonden het "afhalen" niet nodig omdat wel al lang samenwonen. Onze foto's van het "afhalen" werden in scene gezet. Het zijn wel altijd mooie foto's, onze fotograaf had ons ook aangeraden om dit te doen. Ook voor de video geeft dit wel mooie beelden. We hadden ook elkaars kleding al gezien, enkel de dag zelf niet (met kapsel, make-up, schoenen,...). Toen ik beneden aankwam stond mijn man beneden (buiten) te wachten en heeft gewoon aangebelt. Ondanks we wisten hoe we er zouden uitzien was het een speciaal moment. Ik had het bruidboeketje nog niet gezien... dus dat was wel een grote verrassing. Wij zijn daarna ook samen naar het gemeentehuis gereden. Groetjes Annelies