Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag jullie mening en hulp bij dagindeling!!!!

28-5-2011 12:10:50

10u30 familie bij ons thuis

11u10 vertrek naar districtshuis

11u30 burgerlijk huwelijk

12u00 vertrek naar ouders thuis

12u30 broodjes bij ouders thuis

13u30 vertrek naar feestzaal

14u00 2uur huifkartocht met suite (vertrek vanaf feestzaal) + foto's onderweg

16u00 rust/eventueel opfrissen bij ouders thuis (wij nog foto's trekken)

17u00 ontvangst familie met aperitief

18u00 diner met de familie

20u30 ontvangst avondgasten (vrienden, collega's) met aperitief

21u30 openen dessertenbuffet

00u00 nachtsnack

Maar ik weet niet goed wanneer ik best onze openingsdans inlas.

Want als iedereen bezig is met dessert en taart te eten gaan ze niet direct mee op de dansvloer springen na onze openingsdans denk ik. En is het niet onozel dan onze familie (60man) na het eten nog eens moet aperitieven in afwachting dat iedereen van de avondgasten er is voor het dessertenbuffet?
Graag jullie mening!!!
Thanks!!!

Eline

Eline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 866

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik28-5-2011 12:45:34

Hey leuke dagindeling... ik vraag mij alleen af wat ga je met de mensen doen tussen 13u30-17u die niet meerijden met de huifkar? Ik was hierover ook aan het brainstormen voor mijn indeling omdat ik familie heb die van ver moeten komen en ik kan moeilijk tegen die mensen zeggen dat ze terug naar huis moeten gaan om da 's avonds terug te komen voor het feest. dit was bij ons de grote miserie. Dus nu hebbe we beslote om ons burgerlijk huwelijk om 16u te doen en direct naar de feestzaal te gaan en vanaf 17u de receptie te beginnen.

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik28-5-2011 12:57:33

Iedereen van de suite rijdt mee met de huifkar. Dat is ouders, broers, zussen, schoonbroers en -zussen, 3kindjes en grootouders.
Dan zijn we al met 23man, wat we zelf genoeg vinden.
We nodigen dan ook verder niemand uit voor het wettelijk huwelijk.
Nu wie dat er echt op staat om daar toch aanwezig te zijn, geen probleem natuurlijk maar leg ik uit hoe het verder zit.
De rest van de familie (in totaal zijn we met een 60 man familie) komt dan tegen 17u00.
Wij kunnen tot 13u trouwen op een zaterdag. Wij hadden het anders ook liever in de namiddag gedaan om het dichter bij het avondfeest te laten aansluiten.

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik28-5-2011 13:28:51

aaah ok... daarmee dat het dan zou lukken om ze allemaal mee te nemen met de huifkar. Ik zit al met 55 personen aan het gemeentehuis. Grote familie :-) en dan voor het feest komen er nog een 30 bij. daarmee dat wij het in de namiddag doen :-) maar lijkt me wel leuk dan om die foto's te doen met de hele familie! wel de openingsdans wordt bij ons gedaan als de huwelijkstaart is geweest. bij ons word het dessertbuffet gezet en dan komt de huwelijkstaart en als die weg is en de mensen gedaan hebben met hun stukje dan doen wij de openeningsdans

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-5-2011 13:58:02

Wij hadden een vrij gelijkaardige planning (ook met huifkartocht!).
I.v.m. de avond- en dansgasten was het zo dat de dansgasten bij ons om 21u30 werden verwacht. De avondgasten hadden dan net hun hoofdgerecht op en konden dat laten 'zakken' aan tafel. De dansgasten kwamen ondertussen toe in de tuin van de zaal en kregen hun aperitief. Na +/- een uurtje ging iedereen naar binnen en startten we met het dessertenbuffet. Het is dus niet de bedoeling dat de avondgasten opnieuw aperitieven! Enkel de mensen voor het dansfeest!
Het dessertenbuffet was vanaf 22u30 ongeveer en een uurtje later (als zowat iedereen zijn dessert op was) begonnen we met de openingsdans. De dansvloer liep goed vol, hoor! De mensen hebben dan ook lang stilgezeten! Dus geen zorgen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info