Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij Bruidskindjes

28-5-2011 16:02:10
Hoi Hoi

Vandaag op zoek gegaan naar kledij voor onze kindjes...
Was me dat een teleurstelling! Ben dus van een kale reis teruggekomen.

Kan iemand me tips geven waar ik nog kan gaan kijken naar kledij voor mijn smurfen? (regio Antwerpen)
Belangrijk is, ik wil niet dat het twee kleine trouwers zijn hé. Het moet gewone toffe kledij zijn die ze achteraf ook nog kunnen dragen, maar toch iets feestelijker. (beetje zoals communiekledij van tegenwoordig)

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 904

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 16:46:36

Ik heb bij H&M een wit kleedje gevonden voor mijn 3 jarige dochter en reserve kleedjes bij C&A in de communiecollectie.
Via internet bij humpiedump.nl vind je ook een hele mooie collectie.

Succes!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik28-5-2011 16:52:18

Het merk Gymp heeft mooie dingen.
Petit Filou is ook gekleed

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik28-5-2011 17:11:07

Hey Sara,

Ik heb voor mijn zoontje bij Zara een toffe linnen lange bermuda gevonden, een wit linnen hemdje en een lichtgrijs nonchalant blazertje, er was zo ook een kinderdasje bij, echt schattig. Ik vond dat je er toffe dingetjes had. Er waren ook linnen kostuumpjes in zijn geheel, maar echt niet stijf hoor, ook in linnen. Weet natuurlijk niet of dat er nog is, anders even bellen voor je naar daar gaat. De communies zijn nu wel bijna gedaan, maar er zal nog veel over zijn hoor, je zal wel iets vinden. Voor Lander zijn communie ben ik vorig jaar naar JBC geweest, was ook mooi en toch iets gekleder dan gewone kledij.
Succes !!

dorien
9-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 18:44:07

onze bruidsmeisjes zijn gekleed in de C&A de communiecollectie,
heel mooi en de prijs valt zeer goed mee.
Ze hebben een beige kleedje met een wit bollero'ke en een witte legging. echt tof
veel succes.

natje
12-5-2012
 Meld misbruik28-5-2011 18:58:25

Sawaidi in kontich
super mooie merkleren voor kinderen.
ze hebben daar petit filou, esprit, blue terre, riverwoods enz
xxx

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik28-5-2011 19:26:38

charlie & gill in zandhoven (schuin over van loock)

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik28-5-2011 20:04:59

ben in C&A geweest, maar alles was er bijna uit... het beige kleedje met witte legging was te klein voor mijn meisje... jammer wel, want vond ik super mooi.

Ben daarnet op de valreep nog naar Banana Kid geweest in Wilrijk en daar heb ik al iets gevonden voor mijn prinses en mijn prins is voor de helft gekleed :-)

Voor haar heb ik iets gevonden in de collectie van CKS nl. een zalm kleurig plooirokje, met taupe en zilver T-shirtje en daarop een grijzig blazertje en daarop een zalm kleurig sjaaltje.Voor in haar haar heb ik een diadeem met pareltjes. Nu enkel nog schoentjes!!

Voor hem eveneens in de collectie van CKS nl. een zalm kleurig "cool" T-shirt met daarop een taupe kleurig balzerke en grijzig sjaaltje. Nu nog enkel een bermuda en schoenen. (Bermuda was zijn maat uit ) Hij heeft net de communiemaatjes, maar de bermuda zal ik wel vinden in c&a of zara ofzo.

Voor sommigen klinken de kleuren mss fel, vooral het zamrose dan, maar ik ben van het principe dat kindjes fleuriger mogen zijn. Wij vonden het ook heel belangrijk dat ze het achteraf nog kunnen dragen en dat het geen twee kleine "trouwers" zijn . Daarnaast loopt ook mijn nicht van 23 mee als bruidsmeisje en die is dus in cocktailjurk met dezelfde tinten. En niet vergeten dat ik ook niet in het wit ga

Maar iedereen thx voor de tips!!

Grtjs

Sara

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:44:05

Hallo Sara,
ik was ook teleurgesteld toen ik week of 3 geleden rondkeek bij c&a en dergelijke en de verkoopster zei me 'jamaar mevrouw, de communie hing in januari al in de rekken dus het meeste is nu wel weg he !' Had ze wel een punt mee ;o)

ik ben toen in een echte kinderboetiek binnengegaan waar ik een pràcht van een jurk zag hangen maar voor een veel te hoge prijs (150 jurk, 50 ceintuurtje met bloemetjes, 105 gilet...) Dat hangt er volgens mij allemaal nog steeds in de solden aangezien de communies gedaan zijn dus dan ga ik terug en als ze meevallen van prijs koop ik ze (er moet wel minstens 50% af zijn !) En het is een jurkje dat ze volgende zomer perfect door kan dragen.

Anders heb ik al een back up achter de hand, een vriendin die een feestjurkje gemaakt had voor haar dochtertje en het voor mij ook nog eens wil maken (kost me dan 100 euro).

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:55:02

@Brenda: Ik heb hetzelfde antwoordt gekregen van een verkoopster. Je moet ten laatste in Frebruari komen kijken. Ik zeg ja mevrouw, maar heb jij mijn dochter als eens goed bekeken? Als ik in Februari gekocht had is ze er in augustus uit gegroeid. (Mijn dochter is nogal fors van postuur, en groeit al een reus)

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk ook op gerekend had dat ik na de communie een koopje zou kunnen doen, maar niets is dus minder waar. Ben in ieder geval boven mijn vooropgesteld budget gegaan maar ja ze waren toch zo snoezig in hun pakjes... Zal wel wat meer besparen op iets anders

Verschoot er eigenlijk wel best van wat ze durven vragen voor een T-shirt... Ok het is niet een gewone t-shirt waar ik ze mee naar school zou laten gaan, maar toch. 40€ voor een t-shirt "hallo kroket".

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 7:26:59

Inderdaad bij C&A hebben ze héél mooie kommunie setjes voor slechts 45 euro...maar alles loopt op 'einde seizoen'...ik weet wel uit ervaring dat je kan vragen of ze het nog kunnen verkrijgen uit een andere winkel in de maat die je zoekt.

Maar tegen begin juli, beginnen overal de solden en begint dan de winter al binnen te komen....
Ik denk dat je als bruid nooit moogt wachten, op een 'koopje', we zoeken allemaal dat éne setje, dat bepaalde modelletje of kleur......en las je het vindt moet je het direct kopen...anders heb je zeker en vast pech!

sjoeke
15-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 8:06:12

ik heb m'n kinderkleren gevonden op de stockverkoop van CKS :-) Die was vrijdag en zaterdag in Wilrijk. Ik ben ook voor felle kleurtjes gegaan, ze moeten er vrolijk bijlopen :-) Nu nog schoenen voor m'n dochtertje, ga eens kijken bij Pomme d'appi in 't stad. Daar hebben ze altijd zo'n mooie schoentjes. Voor m'n zoon moet ik nog een trui/vest zoeken, maar daarvoor ga ik kijken bij Louie Louise in Hemiksem. Super leuk winkeltje !

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:36:36

Wie nog kledij voor de bruidskindjes zoekt moet zeker eens een kijkj nemen op www.suitsyouwell.be daar vind je leuke kostuums voor de jongens en mijn dochtertje heeft er zelf haar "prinsessenkleed" gekozen!

iris
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2011 13:22:08

Sarah,
je hebt ook nog een cks in Antwerpen en in Brasschaat, misschien hebben ze daar de ontbrekende maat nog.

Succes

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 16:17:43

Hey hallo!

Moeilijk hè! Heeft bij mij ook lang geduurd, maar uiteindelijk heb ik m'n smaak gevonden in een kinderboetiek.

Onze bruidskindjes zijn ook kleurig gekleed. Ons dochtertje heeft een jurkje van
http://www.blue-bay.be/ en ons zoontje heeft een hempje van http://www.vanhassels.be/.
Ik heb lang getwijfeld tussen zo'n typische bruidskindjes kleertjes, of iets fleurigs. En nu ben ik heel blij met m'n keuze!

Succes nog!

Groetjes,
Myriam.

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 16:18:35

Oeps, een hemdje dus

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...